One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag har ett problem O.o Jag har två idéer till min fanfic men vet inte vilken av dem jag ska använda! Suck. TELL ME! O-O Båda handlar om en tjej som träffar dem men ... ska de vara kändisar eller ska alla gå i skolan som vanliga ungdomar? :s Funderar på den sista eftersom den första kan bli ett stort problem för bandet ... hm. Det sista ^-^ Det skulle vara en najs omväxling att läsa om det (kommer definitivt läsa om du lägger upp den!) 31 jul, 2012 13:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag har ett problem O.o Jag har två idéer till min fanfic men vet inte vilken av dem jag ska använda! Suck. TELL ME! O-O Båda handlar om en tjej som träffar dem men ... ska de vara kändisar eller ska alla gå i skolan som vanliga ungdomar? :s Funderar på den sista eftersom den första kan bli ett stort problem för bandet ... hm. Det sista ^-^ Det skulle vara en najs omväxling att läsa om det (kommer definitivt läsa om du lägger upp den!) Funderar på den :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 13:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag har ett problem O.o Jag har två idéer till min fanfic men vet inte vilken av dem jag ska använda! Suck. TELL ME! O-O Båda handlar om en tjej som träffar dem men ... ska de vara kändisar eller ska alla gå i skolan som vanliga ungdomar? :s Funderar på den sista eftersom den första kan bli ett stort problem för bandet ... hm. vore jättekul att läsa ^^ så länge det inte är hetero, förlåt men jag kan inte det x] wolfstar deserved better. 31 jul, 2012 15:53 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 15:53 |
|
scarhead
Lärare |
Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy.
Första kapitlet. 31 jul, 2012 15:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. Ska kolla in den "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 jul, 2012 15:58 |
|
scarhead
Lärare |
Solkatten - gör det, jag tror det är första 1D-fanficen jag läste
och jag läser gärna din när du lägger upp den! jag vill själv skriva en men jag har en drarry på gång, en jag ska göra till Pottermässan-tävlingen och jag ska fortsätta på de två jag har haha. 31 jul, 2012 15:59 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. BUT BUT BUT BUT DEN HETER UMBRELLA BOY UMBRELLA BOY!!!!! HOW AM I SUPPOSED TO NOT READ IT?!?!?! wolfstar deserved better. 31 jul, 2012 16:01 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av MonsterCookie: för det är ett hetero shippingSkrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. BUT BUT BUT BUT DEN HETER UMBRELLA BOY UMBRELLA BOY!!!!! HOW AM I SUPPOSED TO NOT READ IT?!?!?! du och hetero 1d fanfics går inte ihop FAST DEN ÄR BRA OM DU VILL FÖRSÖKA 31 jul, 2012 16:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av MonsterCookie: för det är ett hetero shippingSkrivet av scarhead: Om ni (ok nu ska jag säga i förväg IDA LÄS INTE FÖR DET ÄR HETERO SHIPPING) vill läsa en sådan fanfic, med en tjej som träffar en av killarna i skolan och sedan händer drama osv, läs Umbrella Boy. Första kapitlet. BUT BUT BUT BUT DEN HETER UMBRELLA BOY UMBRELLA BOY!!!!! HOW AM I SUPPOSED TO NOT READ IT?!?!?! du och hetero 1d fanfics går inte ihop FAST DEN ÄR BRA OM DU VILL FÖRSÖKA ... vilken kille är det? :3 edit: ok no sorry can't wolfstar deserved better. 31 jul, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen