@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Voldy0000
Elev |
Jag har ont i armen...
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 15 jul, 2012 23:05 |
|
lillamymin
Elev |
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 jul, 2012 23:05 |
|
Voldy0000
Elev |
Landat fel på armen och fått muskelskada...! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 15 jul, 2012 23:08 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jul, 2012 23:10 |
|
lillamymin
Elev |
Usch då, stackars dig. Har du provat en varm vetekudde eller något annat varmt? Låter kanske jättekonstigt, men jag har också en liten muskelskada i ena axeln och det funkar faktiskt otroligt bra! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 jul, 2012 23:11 |
|
Ida S
Lärare |
Kul att behöva låna syrrans dator för att jag bestämt mig för att byta operativsystem på båda datorerna... samtidigt...
"we live together, and harry does all the cooking." 15 jul, 2012 23:18 |
|
Borttagen
|
Nu är jag sådär underbart kluven.Vet inte om jag vill läsa eller om jag vill skaffa blogg, men vet att det inte är någon idée att skaffa blogg för jag kommer ge upp den inom en månad typ.. och just nu har jag mega många idéer om vad jag ska skriva i min blogg, fast om jag skaffar en och ska skriva så kommer ingen av mina ideer duga längre. Jobbigt!
Och mina tankar gick rakt ut på tagentbordet därför blev inlägget fucked up! 15 jul, 2012 23:47 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Ida S: Kul att behöva låna syrrans dator för att jag bestämt mig för att byta operativsystem på båda datorerna... samtidigt... Har ingen egen dator D:
15 jul, 2012 23:53 |
|
Ginny00
Elev |
Mina ögon rinner så att jag inte kan sova.
16 jul, 2012 00:01 |
|
whirlwinds
Elev |
16 jul, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen