@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
OMG! Läste precis det här och killen som skrev det här tog mona ord.
Problemet är bara att även om jag själv ger fan i att titta på Twilight-filmerna så kan jag inte undgå det faktum att 12-14-åriga tjejer sitter och tittar på den här skiten på bio, och leds att tro att det är SÅ HÄR ett förhållande ska vara! Twilight lär tjejer/unga kvinnor hur viktigt det är att ha en pojkvän, och när du äntligen har det så kommer att han t.ex vänta 100 år bara för att få ha sex med dig. Yeah right... Stackars feminister, Twilight-filmerna är ett stort hån mot dem! ![]() ![]()
15 jul, 2012 21:56 |
|
LolFeelings
Elev |
^ Håller med dig. Jag tycker dock inte om att folk ska totalt bojkotta Twilight och skriva sådant om det.
15 jul, 2012 21:58 |
|
linnvendela
Elev |
POOF sa det och Linns hår blev plötligt mörkbrunt.
Jaha. 15 jul, 2012 22:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mugglisträffen blir typ nt av :<
speech! 15 jul, 2012 22:12 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jul, 2012 22:23 |
|
JoLizz
Elev |
15 jul, 2012 22:24 |
|
Optic
Elev |
15 jul, 2012 22:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jul, 2012 22:56 |
|
whirlwinds
Elev |
15 jul, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag är vaaaaaaarm! D:::
15 jul, 2012 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen