@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
egentligen är det en ganska oviktig sak!!! och inte ett så trevligt ämne! Men du får ju skriva nästan vad du vill så länge du inte är elak! 15 jul, 2012 20:29 |
|
Ewar
Elev |
Skrivet av Borttagen: egentligen är det en ganska oviktig sak!!! och inte ett så trevligt ämne! Men du får ju skriva nästan vad du vill så länge du inte är elak! ja det får jag å jag gillar denna tråden . Därför för jag får skriva vad som helst . Tack för siteringen dilll99 ! 15 jul, 2012 20:32 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
15 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha glaaaaaaaass!!
15 jul, 2012 20:57 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
15 jul, 2012 20:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
seriöst, ingen som ska på mugglisträffen vill ju logga in... tänk om det inte blir av
speech! 15 jul, 2012 20:59 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag måste bara säga detta: AlvaRawenclaw du är sjukt söt! Bara så att du vet
15 jul, 2012 21:00 |
|
smartbabe
Elev |
15 jul, 2012 21:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Åka bil till Linköping igen. yay..?
Älskar när bilar går sönder och man får åka långresor utan något som helst syfte </3 15 jul, 2012 21:14 |
|
ginnyw123
Elev |
15 jul, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen