Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ Jag vet, det är helt sjukt :O
OMG OMG! JAG GJORDE DET FÖRSTA INLÄGGET PÅ DEN 600:E SIDAN 20 nov, 2011 18:51 |
|
Ascendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Jag vet, det är helt sjukt :O OMG OMG! JAG GJORDE DET FÖRSTA INLÄGGET PÅ DEN 600:E SIDAN Nice!
Tom Felton, really beautiful.
20 nov, 2011 18:52 |
|
kinshaw
Elev |
20 nov, 2011 18:53 |
|
ginny_ginny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fett coolt ^ Jag vet, det är helt sjukt :O OMG OMG! JAG GJORDE DET FÖRSTA INLÄGGET PÅ DEN 600:E SIDAN
20 nov, 2011 18:53 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tjo foks! Fråga ut till folket: Har du någonsin sett en livs levande struts? Ja, det har jag Alltså. Jag vill skriva något men jag vet inte vad, hehe xD "She's buying the stairway to heaven" 20 nov, 2011 18:54 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2011 18:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-20 kl. 18:56
|
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tjo foks! Fråga ut till folket: Har du någonsin sett en livs levande struts? faktiskt :3 fett söta. Miyuki haha okej roligt MayoGryffindor typ vad vill du skriva ? ![]()
20 nov, 2011 18:55 |
|
Ascendio
Elev |
20 nov, 2011 18:59 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tjo foks! Fråga ut till folket: Har du någonsin sett en livs levande struts? JAAAAAAAAA, blev livrädd Var typ 10 år, satt i bilen och åkte genom safari-delen på Kolmården, en struts ställer sig framför bilen, vi stannar, den börjar picka frenetiskt på rutan och dampa loss! IT WAS FUCKING SCARY! Jag började gråta och trodde att den skulle döda oss. Pinsam story, men ack så rolig.
20 nov, 2011 18:59 |
|
kinshaw
Elev |
20 nov, 2011 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen