Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Eh?
Kalle Anka är tradition på julafton. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:26 |
|
Soz
Elev |
Falskt
(Jag meade om det var sant att "du" gillade Jay Smirh eller inte) Har GIMP?(Det är ett rit program, för er som inte vet) Sherlockian, Whovian etc. 11 jan, 2011 19:28 |
|
soratanaka
Elev |
Ah, ehm.. Sant, Smith är rätt tuff, men känns inte som någon speciell.
OT: Nej, det tror jag i alla fall inte! Falskt! Du såg på Let's Dance förra veckan.. (På tal om Idol ;> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:31 |
|
Soz
Elev |
Sant!
Hejar du på Alexander Ryback? Sherlockian, Whovian etc. 11 jan, 2011 19:34 |
|
soratanaka
Elev |
Nej - Falskt.
Du skrattade åt Weises diss till Irving. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:35 |
|
Soz
Elev |
Nej-Det kan jag inte komma ihåg att jag gjorde...
Är Irving bäst i juryn? Sherlockian, Whovian etc. 11 jan, 2011 19:36 |
|
soratanaka
Elev |
Sant; Den tuffaste. Inte för att jag frivilligt tittade på programmet, hahaha.
Du tycker att den gamla jurymedlemman var bättre. Minns inte vad hon heter dock. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:37 |
|
Soz
Elev |
Sant, typ Maria någonting
På tal om Maria, är Maria Montesami (Stavning) fånig? Sherlockian, Whovian etc. 11 jan, 2011 19:39 |
|
soratanaka
Elev |
Sant som -Ancient Wizard Swear-!
Du tycker att Harry Potter är tuffare än Maria Montazami. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 11 jan, 2011 19:41 |
|
Soz
Elev |
Defenitift Sant!
Du vill gå på Hogwarts? Sherlockian, Whovian etc. 11 jan, 2011 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen