Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag med! Det är stessigt med skolstress! Ta den tid du behöver att skriva, så lovar jag att kommentera när det kommer på Mugglis! ♥
22 nov, 2011 15:57 |
|
Bombarda
Elev |
Taack!
Och det är ni andra också glöm inte det Kärlek till alla! 22 nov, 2011 15:59 |
|
Dramione99
Elev |
Japp, med snällhet kommer man långt!
Så, snäääääälla Bombarda skriv meeer snart!!!!! Ja, just det. Jag skulle ju inte stressa dig eftersom du redan hade skolstress.... 22 nov, 2011 16:04 |
|
Bombarda
Elev |
Hahaha lugnt
Kärlek till alla! 22 nov, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
Längtaaaaaaar..... ♥
23 nov, 2011 16:07 |
|
Draken Norbert
Elev |
23 nov, 2011 16:10 |
|
Bombarda
Elev |
Aaawe taack!
Kärlek till alla! 23 nov, 2011 16:49 |
|
Borttagen
|
Du är jättebra! Längtar! ♥
23 nov, 2011 18:11 |
|
Bombarda
Elev |
Jag har lite smått idé torka så snälla om ni har några idéer så skicka gärna några förslag till mig med mugglepost
Kärlek till alla! 23 nov, 2011 19:40 |
|
Borttagen
|
^ Skriver idéerna på facebook! : D
(det finns inga idéer än, men de kommer, haha) 23 nov, 2011 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen