Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Sirius! Såklart - eller Lupin. ♥ eller någon av tvillingarna. Men delat första plats där med Sirre och Lupin.
20 dec, 2011 02:10 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Hmm tar också nån av twinsen...♥
Imagination and dreaming is my life 20 dec, 2011 07:13 |
|
Artemis
Elev |
Haha jag antar att jag hade velat gifta mig med Draco ♥3
Eller kanske Neville ^^ 20 dec, 2011 09:09 |
|
Borttagen
|
Voldemort, ftw XD
20 dec, 2011 09:59 |
|
EpicFaiil
Elev |
Neville eller Sirius
22 jan, 2012 16:02 |
|
superdupermikaelah
Elev |
31 jan, 2012 20:59 |
|
EpicFaiil
Elev |
Draco ♥
9 feb, 2012 22:02 |
|
Roxy
Elev |
9 feb, 2012 22:13 |
|
grav
Elev |
Hermione, sedan Luna.
9 feb, 2012 22:35 |
|
Långstrumpa
Elev |
Draco "badboy" ^^
10 feb, 2012 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen