Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Lunas Förälskelse [SV]

Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]

1 2 3 ... 59 60 61 ... 72 73 74
Användare Inlägg
moii
Elev

Avatar


Okej, nu kommer dagens kapitel
Och, jag slutar typ lite mitt i... Heheheh, allt för att ni ska bli sura, xD
Nääädå, men tack för alla kommentarer! ♥

_______________________________________________



Kapitel 44


Luna och Blaise gick mot slottet tillsammans. Hon märkte att Blaise tittade på henne, men hon kollade inte tillbaka. När dom kom in så satte dom sig vid ett bord och började spela. Luna och Blaise spelande nog hela eftermiddagen, för plötsligt var det kväll. Dom hade jätte kul ihop, men tillslut var båda tvungna och gå och äta. Dom bestämde att dom skulle plugga ihop efter maten också.
Dom gick in i stora salen tillsammans med skildes åt när Luna gick mot sitt bord, och Blaise mot sitt. Luna åt med god aptit och lämnade inget kvar. När hon gick in i biblioteket såg hon Pansy stå där, en bit ifrån Blaise.
- Jasså, när du inte kan få Draco passar du på att bli tillsammans med Blaise istället, sa hennes kaxiga och självsäkra röst.
- Gör jag ju inte, sa Luna svagt.
- Nänä, visst. Det här ska jag tala om för Draco, så kommer han absolut inte ångra att han gjorde slut med dej, du blir ju ihop med vem som helst, som är ledig, sa Pansy nu mycket högre.
- Tyst! Det vill jag ju inte, lägg ner, sa Luna ännu högre.
Luna tittade åt Blaises håll och han gick till dom.
- Lägg ner Pansy, jag och Luna är vänner, sa han till Pansy.
- Hah, man får ju tro vad man vill, sa hon och vände på klacken och gick ut snabbt.
- Åh, jag klarar inte av människan, gnällde Luna.
- Inte jag heller, men kom nu, vi har ju varsin uppsats att skriva, sa Blaise och drog med Luna till deras bord.
Dom pratade men än vad dom pluggade. Kvällen gick och det blev sent. Luna och Blaise gick från biblioteket med mer än hälften kvar på deras uppsatser. Dom gick runt lite i slottet och snackade. Efter en stund kollade Blaise allvarligt på Luna och sa:
- Du... Det där jag sa till Pansy, att vi bara är vänner, är vi det?



~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi!

14 sep, 2011 17:57

Josie Malfoy
Elev

Avatar


AAAAA!!!!!!!!!!!! oki, nu är iaf jag himla sur på dig

men mermermer!!!!!!!

Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind.

14 sep, 2011 18:19

mine
Elev

Avatar


Ååååh meeera

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

14 sep, 2011 18:27

nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeer

låt luna och draco bli ihop igen!

hej hej! :)

14 sep, 2011 19:00

linnvendela
Elev

Avatar


Meeer!=D (Du slutade mitt i bara för att reta mig va...? Morr... ;D♥)

Jaha.

14 sep, 2011 19:37

jullanbrullan19
Elev

Avatar


Såååå bra!!!!!!!!!!
När kommer det mer? Imorn??

23 september <3

14 sep, 2011 20:31

Borttagen

Avatar


ååååh Blaise ♥ Luna ♥

14 sep, 2011 20:42

Lily Evans
Elev

Avatar


Mer ♥

‎"A true friend is someone who says nice things behind your back."

14 sep, 2011 20:48

linnvendela
Elev

Avatar


Vad vad det jag sa?! Blasie är kär i Luuuuuuuunaaaaaa! x)

Jaha.

14 sep, 2011 20:54

Johanna.
Elev

Avatar


Jättebra juu! SKRIV MER!
*bevakar tråden* :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lkc5jxGnTI1qinix4o1_500.gif

14 sep, 2011 21:38

1 2 3 ... 59 60 61 ... 72 73 74

Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]

Du får inte svara på den här tråden.