Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
haha, vad är det för låt? :o
18 aug, 2011 10:59 |
|
Celebikai
Elev |
BOOM BOOM LIKE BRITNEY
LIPS LIKE ANGELINA TWISTED LIKE GAGA HIPS LIKE SHAKIRA Det märks nog att jag har tråkigt. ![]()
18 aug, 2011 11:01 |
|
kinshaw
Elev |
18 aug, 2011 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: haha, vad är det för låt? :o Denna, om du menar den låten: http://www.youtube.com/watch?v=wM89T74MPnE 18 aug, 2011 18:02 |
|
Borttagen
|
^ okii
JAG HAR KLIPP MIG, EN DEC 18 aug, 2011 18:12 |
|
Ginnyy
Elev |
Någon som vill sjunga med mig? http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7234#forum.php?topic=7234
18 aug, 2011 18:44 |
|
Borttagen
|
19 aug, 2011 10:53 |
|
Celebikai
Elev |
19 aug, 2011 11:31 |
|
whirlwinds
Elev |
har erbjudit mig att betala biobiljett för både mig & min vän (alltså hundrasextio kronor totalt) bara för att få se tom felton i rise of the planet of the apes.............. öh, ja... fangirl. :$
19 aug, 2011 12:17 |
|
Borttagen
|
^ HUR billig bio har inte ni?! Alla filmer i blge kostar 100 kronor/st, minst, tror jag....
19 aug, 2011 12:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen