Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
" åh oroa dig inte jag ska inte ha något för mig i morgon så vi kan hitta på något då" sa Zuha & gick tillbaka till sin plats.
17 sep, 2015 13:37
|
|
Borttagen
|
Caleb gick långsamt ut ur palatset han torkade bort en tår. Det var jobbigt att gå därifrån.
17 sep, 2015 13:40
|
|
Borttagen
|
"Så hur gick det?" frågade Flair som hade väntat utanför.
17 sep, 2015 13:41
|
|
Borttagen
|
" Det gick bra men jobbigt att få därifrån " sa Caleb och torkade bort en tår.
17 sep, 2015 13:42
|
|
Borttagen
|
"jag förstår att det måste vara hemskt" sa Flair med en suck.
Flair började att tänka en stund.
"Säg mig kan du berätta lite om din familj? jag är rätt nyfiken på hur du & din syster växt upp på jorden" sa Flair nyfiket.
17 sep, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
Caleb log och började berätta om han och sin systers uppväxt utan att känna nån misstanke för nån så snäll kan väll inte vara ond ?.
17 sep, 2015 13:46
|
|
Borttagen
|
Flair lyssnade noga & intresserat på vad Caleb hade att säga. Hon kände sig hemsk då hon visste vad hon skulle göra senare.
17 sep, 2015 13:48
|
|
Borttagen
|
Caleb log mot Flair då han berättat klart
" Ja det är lite om vår uppväxt " sa Caleb.
17 sep, 2015 13:49
|
|
Borttagen
|
Flair log & började att tänka på sin familj. När hon gjorde det så försvann hennes leende för en stund.
"Du & din familj har haft det bra verkar det som" sa Flair & log igen.
17 sep, 2015 13:51
|
|
Borttagen
|
" Japp det har vi haft " sa Caleb och log han såg på Flair.
17 sep, 2015 15:37
|
Du får inte svara på den här tråden.