ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Gwen är redan ute ur häktet, hon ska sova över hos Joey! Men Sallad skriver aldrig så de står still för mig
19 aug, 2015 22:17 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- "Jag har Gwens nummer" sade jag och drog fram min mobil. (Ska spamma Sallad!) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 22:31 |
|
Borttagen
|
Will
"Jag har Joeys nummer!" Sade jag och tog upp min telefon. 20 aug, 2015 07:33 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- Jag messade Gwen. Kom till Mr Paraply NU! Jag skrev med kodnamn, man vet aldrig. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 09:40 |
|
Borttagen
|
( MÅSTE VÄNTA PÅ SALLAD!!!)
20 aug, 2015 09:53 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Jupp)
EDIT: Sida 60! So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 20 aug, 2015 10:41 |
|
Borttagen
|
(SORRY ALLIHOPA FÖR ATT JAG INTE HAR SKRIVIT!
Började i en ny skola igår, och spela minecraft med en vän hela kvällen. kunde bara gå in pyttelite. Jag kollar på Gwen. "nja..." Säger jag och rodnar. "så fina är de inte." (Föresten, vad har hänt? Var definner sig de andra karaktärerna?) 20 aug, 2015 14:33 |
|
Borttagen
|
(Gör inget!)
(De ska tälta i närheten av där Will bor, han, Jossan och Kayla är redan där!) 20 aug, 2015 15:25 |
|
Borttagen
|
(vem är han?)
20 aug, 2015 15:27 |
|
Borttagen
|
(Will)
20 aug, 2015 15:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen