Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
catradora
Elev |
"Va? I den här världen?" säger jag. Jag måste ha en ganska rolig min, för de skrattar när de kollar på mig.
22 nov, 2015 14:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
Alex kommer tillbaka med en bricka med juice.
Jag tar ett glas. "Amanda Och Jb är påväg hit. Gör det något?", frågar Alex. ![]()
22 nov, 2015 14:42 |
|
catradora
Elev |
22 nov, 2015 14:42 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
22 nov, 2015 14:44 |
|
catradora
Elev |
"Ska jag gå? Jag menar vet de om Manjipoor och allt?" frågar jag.
"De vet, och du stannar väl." säger Alex. "Okej då." säger jag. Just då kommer två personer in i rummet.
22 nov, 2015 14:50 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Hej Alex...Har du vänner här.", säger en tjej med blont hår.
"Ja. Det här är Rue och Lori.", säger Alex. "Tja. Jag är Jb och det här är Amanda ", säger en kille med brunt hår. ![]()
22 nov, 2015 15:05 |
|
catradora
Elev |
22 nov, 2015 15:09 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Hej. Kommer du från Manjipoor?", frågar Amanda Rue.
Jag sitter tyst. "Hur känner du Alex?", frågar Jb mig. Jag tittar blygt upp. "Jo, vi är faktiskt kusiner.", svarat jag. ![]()
22 nov, 2015 15:17 |
|
catradora
Elev |
22 nov, 2015 15:21 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
"Jag såg det på kläderna. De är jättesnygga.", hör jag Amanda säga till Rue.
"Så du är också någon magisk prinsessa. Är du Lori?", frågar Jb. ![]()
22 nov, 2015 15:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen