Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Men vi borde nog ta bort våra tweets nu" mumlar jag.
19 nov, 2014 17:30 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:30 |
|
Borttagen
|
Jag tar min telefon och går in på Twitter igen.
19 nov, 2014 17:31 |
|
Beben
Elev |
Jag raderar alla tweets som jag skrivit, innan jag skriver ett nytt. "Jag kanske borde sätta på mig kallingarna nu, eller vad säger ni? ; )"
19 nov, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
Jag tar en screenshot på våra tweets, innan jag raderar mina.
19 nov, 2014 17:36 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:38 |
|
Borttagen
|
"Jag tog på dina också, så det är okej" flinar jag.
19 nov, 2014 17:39 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:39 |
|
Borttagen
|
"Plus att alla fans som hann se gjorde det nog också"
19 nov, 2014 17:42 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen