Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Katie du får inte dö för du är som en lillesyster för mig, skrek jag.
28 mar, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
"Varför?" sa jag. "Jag tekniskt sätt mördade din familj, varför skulle du älska mig?"
28 mar, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
- För du gjorde det inte men mening, skrek jag.
28 mar, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
"Nu skriker du igen" sa jag. "Oj, förlåt, det händer inte igen." lade jag till sen.
28 mar, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
- Jag hatar dig men jag älskar dig också, skrek jag.
28 mar, 2014 19:53
|
|
Borttagen
|
"Jag förstår" sa jag och det var ingen lögn. Jag förstod.
28 mar, 2014 19:57
|
|
Borttagen
|
- Du måste hata mig för att jag har slagit dig och kallat dig för en massa elaka saker, grät jag.
28 mar, 2014 20:02
|
|
Borttagen
|
"Nej" sa jag. "Som sagt, jag förtjänade det. Jag förtjänar att dö."
28 mar, 2014 20:04
|
|
Borttagen
|
- Katie du får aldrig säga så igen, skrek jag.
28 mar, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
"Men det är sant!" sa jag. "Min fosterfar sa alltid det! Han slog mig, slet i mig, nästan ströp mig! Bara för att jag var så oduglig!"
28 mar, 2014 20:10
|
Du får inte svara på den här tråden.