Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
" Ja det vet jag vi har några sånna spel i våra sällskapsrum " sa Jane hon log
30 nov, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
"Okej, då är tv-spel lite som brädspel, fast på elektroniska apparater"
30 nov, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
30 nov, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
"Ja… Men ska vi spela något brädspel?"
30 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
" Ja det kan vi " sa Jane hon gick och hämtade några brädspel.
30 nov, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
"Okej…." Terry såg på de olika brädspelen.
30 nov, 2013 23:20
|
|
Borttagen
|
" Vad vill du spela ? " frågade Jane och såg på Terry
30 nov, 2013 23:24
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 12:58
|
|
Borttagen
|
Jane såg på spelen framför sig
1 dec, 2013 13:06
|
|
Borttagen
|
1 dec, 2013 13:08
|
Du får inte svara på den här tråden.