Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vampyr skolan

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vampyr skolan

1 2 3 ... 59 60 61 ... 64 65 66
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Ja det vet jag vi har några sånna spel i våra sällskapsrum " sa Jane hon log

30 nov, 2013 22:04

Borttagen

Avatar


"Okej, då är tv-spel lite som brädspel, fast på elektroniska apparater"

30 nov, 2013 22:11

Borttagen

Avatar


" Okej " sa Jane hon log

30 nov, 2013 22:21

Borttagen

Avatar


"Ja… Men ska vi spela något brädspel?"

30 nov, 2013 22:41

Borttagen

Avatar


" Ja det kan vi " sa Jane hon gick och hämtade några brädspel.

30 nov, 2013 23:00

Borttagen

Avatar


"Okej…." Terry såg på de olika brädspelen.

30 nov, 2013 23:20

Borttagen

Avatar


" Vad vill du spela ? " frågade Jane och såg på Terry

30 nov, 2013 23:24

Borttagen

Avatar


"Hrm… Vet inte"

1 dec, 2013 12:58

Borttagen

Avatar


Jane såg på spelen framför sig

1 dec, 2013 13:06

Borttagen

Avatar


"Vad tycker du?

1 dec, 2013 13:08

1 2 3 ... 59 60 61 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vampyr skolan

Du får inte svara på den här tråden.