Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Dom morrade.
Och sedan var striden igång.
2 nov, 2013 00:22
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 00:29
|
|
Borttagen
|
Jag hamnade med en våldsam tjej med brunt ruffsigt hår.
Hon var stark.
Men jag var starkare.
Dock så var hon snabbare än jag var, så det jämnade ut striden en aning.
2 nov, 2013 10:13
|
|
Borttagen
|
2 nov, 2013 10:14
|
|
Borttagen
|
Jag provade att se hur snabb och stark hon var genom att kasta upp mitt ben och slå till henne i magen.
Hon blockerade det, som jag trott och väste hotfullt; "Är det där allt du kan?" med ett brett flin och försökte slå till henne i magen, men hon vek undan.
Jag kollade mig snabbt omkring.
Både Diego och Lucas verkade ha svårt att slåss, speciellt Diego, han hade fått två starka killar på halsen, vilket även Nellie hade fått.
Han stönade till titt som tätt.
Om jag blev kvitt den här tjejen fort så skulle jag kunna Hjälpa Diego.
Jag slog till tjejen över axeln, men eftersom jag var så okoncentrerad fick hon in ett på min med.
2 nov, 2013 10:24
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till fönstret. Var var dom någonstans. Tänk om han... Nej jag fick inte tänka så.
2 nov, 2013 10:26
|
|
Borttagen
|
Efter att jag bestämt att jag måste döda tjejen snabbt blev striden intensivare.
Hon verkade förstå vad jag hade i tankarna, och hon tänkte inte göra det lätt för mig.
Men tillslut fick jag ändå fingrarna runt halsen på henne, och hon gav upp ett fasansfullt skri, jag hoppades innerligt att Sanna inte hörde något.
Jag drog fort av henne halsen och av någon anledning så forsade det inte blod, hon såg ut som dom vanliga, förra vampyrerna som inte hade nåt blod, som inte kunde bli skadade.
2 nov, 2013 10:34
|
|
Borttagen
|
Jag hörde ett skrik som gav mig kalla kårar. Dom var alltså i närheten...
2 nov, 2013 10:36
|
|
Borttagen
|
Jag tog tag i en av killarna som precis försökte strypa Diego, han hade upptäckt våra svagheter.
2 nov, 2013 10:40
|
|
Borttagen
|
Vem av dom var det som skrek? Varför kunde jag inte se dom? Dom kunde inte bara lämna mig här helt ensam!!!
2 nov, 2013 10:41
|
Du får inte svara på den här tråden.