(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:48 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig och började äta. Liam satte sig brevid mig och log.
- Hur går det med Anna ? Undrade han. - Vad menar du ? Frågade jag irriterat. 26 okt, 2013 00:50 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 00:52 |
|
Borttagen
|
- Glöm det. Sade han. Jag ryckte på axlarna och sneglade på Add. Sebbe satte sig brevid mig på andra sidan och Susan framför.
26 okt, 2013 00:54 |
|
evee
Elev |
Jag satt med ryggen åt Freja vilket bekymrade mig mycket. Jag kunde inte se henne under hela lunchen.
![]() ![]()
26 okt, 2013 00:57 |
|
Borttagen
|
Sebbe började berätta om något som hade hänt på lektionen. Jag lyssnade inte utan tänkte på Add istället.
- Freja. hallå ? Lyssnar du ?! Sade Sebbe. - Va ? - Hänger du med ? Undrade han. - Vart då ? - Ut bara. Svarade han. Jag sneglade på Add. jag ville vara med honom men hade inte tillbringat så mycket tid med mina vänner heller. - Jag vet inte... Jag tror inte det. Sade jag. 26 okt, 2013 01:00 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 01:03 |
|
Borttagen
|
Jag ler mot Add och stiger upp. Jag går ut till korridoren och väntar på att Add ska komma. Jag kom på att jag hade födelsedag om en vecka.
26 okt, 2013 01:06 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 01:08 |
|
Borttagen
|
Jag gick fram till Add och kramade honom och drocg in jans doft.
26 okt, 2013 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen