(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
Ok!
Vem ska vara vem?
Får jag vara kungligheten?
29 aug, 2013 14:09
|
|
Borttagen
|
Tyvärr så kan jag inte rolla kunglig och tjänare om jag inte jag är den som är kunglig.
29 aug, 2013 14:10
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
Jag har provat flera gånger att vara en vanlig eller tjänare på många sidor men jag fixar inte det.
29 aug, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
Jag tror inte att jag gör det heller
29 aug, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 14:17
|
|
Borttagen
|
Men jag kan prova!
Men på vilket sätt klarar du inte det?
29 aug, 2013 14:19
|
|
Borttagen
|
Jag får bara ide torka och det kan ta 3 dagar och iblan 7 dagar innan jag kommer på nåt att skriva.
29 aug, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
Är det inte svårare och vara kunglighet?
29 aug, 2013 14:24
|
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 14:25
|
Du får inte svara på den här tråden.