Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

1 2 3 ... 59 60 61 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ok!
Vem ska vara vem?
Får jag vara kungligheten?

29 aug, 2013 14:09

Borttagen

Avatar


Tyvärr så kan jag inte rolla kunglig och tjänare om jag inte jag är den som är kunglig.

29 aug, 2013 14:10

Borttagen

Avatar


Varför?

29 aug, 2013 14:12

Borttagen

Avatar


Jag har provat flera gånger att vara en vanlig eller tjänare på många sidor men jag fixar inte det.

29 aug, 2013 14:14

Borttagen

Avatar


Jag tror inte att jag gör det heller

29 aug, 2013 14:16

Borttagen

Avatar


Då är det uteslutat då.

29 aug, 2013 14:17

Borttagen

Avatar


Men jag kan prova!
Men på vilket sätt klarar du inte det?

29 aug, 2013 14:19

Borttagen

Avatar


Jag får bara ide torka och det kan ta 3 dagar och iblan 7 dagar innan jag kommer på nåt att skriva.

29 aug, 2013 14:23

Borttagen

Avatar


Är det inte svårare och vara kunglighet?

29 aug, 2013 14:24

Borttagen

Avatar


Nej
Det tycker inte jag.

29 aug, 2013 14:25

1 2 3 ... 59 60 61 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!

Du får inte svara på den här tråden.