Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan bara nickar lätt men säger ingenting utan bara fortsätter att vara tillbakalutad.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:27 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du vet att du varit här mer än tio minuter va? Erkänn du gillade det." ler hon mot honom med spelande ögon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:35 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag tänkte inte ens på det." säger han och skakar på huvudet.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon suckar, "Men det viktiga är ändå att du fick ta det lugnt, det behöver alla." ler hon lite.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:46 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Gör man det?" frågar han som han inte visste det.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
"Klart, vissa raser i alla fall, särskilt klingoner, men de fattar inte det för sitt eget bästa." skrattar hon roat och lägger sig på mage på bänken.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 22:51 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar till och ser på henne. "Du kan skämta." ler han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 22:57 |
|
Vildvittra
Elev |
"Klart jag kan, jag är ingen sten." skrattar hon och börjar reda ut håret med fingrarna.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 23:03 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kul att veta." skrattar han lite och ställer sig upp.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 4 jun, 2013 23:14 |
|
Vildvittra
Elev |
"Ska du gå?" säger Kestra och hennes mage kurrar lätt till, "Mat" ler hon och ställer sig upp.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2013 23:20 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen