UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
silver?
21 dec, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Korvfärg
21 dec, 2012 22:25 |
|
cirklar
Elev |
21 dec, 2012 22:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Twix: lila RÄTT SVAR!!!! OCH MED DET FÅR Twix TRE POÄNG... OCH BLIR VINNAREN AV FRÅGESPORTEN Du vinner... evig ära. hehe! TACK ALLA SOM LEKTE MED MIG without something there is no nothing 21 dec, 2012 22:25 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers! haha jag med, nej men jag får väl börja tagga skiten ur mina bilder I guess Gör det! Ha massa onödiga, förnamn, efternamn, you name it.. 21 dec, 2012 22:25 |
|
Fang
Elev |
GAAAH! D:
21 dec, 2012 22:25 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
GRATTIS Twix OCH ALLA ANDRA MAKALÖSA MANICKER ELLER NÅT.
Åh kram på er mugglis ♥ DET ÄR JUL PÅ FREAKIN MÅNDAG OMG 21 dec, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Twix: lila RÄTT SVAR!!!! OCH MED DET FÅR Twix TRE POÄNG... OCH BLIR VINNAREN AV FRÅGESPORTEN Du vinner... evig ära. hehe! TACK ALLA SOM LEKTE MED MIG NÄEEEEEEH ´nååågra enhörningar gillar väl rosa?? mwääh jag hann först men svarade fel... 21 dec, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2012 22:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen