Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

1 2 3 ... 59 60 61 ... 105 106 107
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


silver?

21 dec, 2012 22:24

Borttagen

Avatar


Korvfärg

21 dec, 2012 22:25

cirklar
Elev

Avatar


Glittrigt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

21 dec, 2012 22:25

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av Twix:
lila



RÄTT SVAR!!!!


OCH MED DET FÅR Twix TRE POÄNG... OCH BLIR VINNAREN AV FRÅGESPORTEN GRATTIS

Du vinner... evig ära. hehe!


TACK ALLA SOM LEKTE MED MIG hoppas ni tyckte att det var lite roligt i alla fall!!!

without something there is no nothing

21 dec, 2012 22:25

Incendio
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Incendio:
Skrivet av Borttagen:
Incendio, hahahaha wtf
alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha

Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag!

haha men hur många följare har du på tumblr förresten?

Lite över 300, dudå?

omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34...
kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe

Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me!

haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha

Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad..

haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom

Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers!

haha jag med, nej men jag får väl börja tagga skiten ur mina bilder I guess

Gör det! Ha massa onödiga, förnamn, efternamn, you name it..

21 dec, 2012 22:25

Fang
Elev

Avatar


GAAAH! D:

21 dec, 2012 22:25

Tonks_xD
Elev

Avatar


grattiiis! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

21 dec, 2012 22:26

Borttagen

Avatar

+1


GRATTIS Twix OCH ALLA ANDRA MAKALÖSA MANICKER ELLER NÅT.

Åh kram på er mugglis ♥

DET ÄR JUL PÅ FREAKIN MÅNDAG OMG

21 dec, 2012 22:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av Twix:
lila



RÄTT SVAR!!!!


OCH MED DET FÅR Twix TRE POÄNG... OCH BLIR VINNAREN AV FRÅGESPORTEN GRATTIS

Du vinner... evig ära. hehe!


TACK ALLA SOM LEKTE MED MIG hoppas ni tyckte att det var lite roligt i alla fall!!!

NÄEEEEEEH

´nååågra enhörningar gillar väl rosa??
mwääh jag hann först men svarade fel...

21 dec, 2012 22:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av nutella:
ugglan hedwig, jag blir rädd för din forumssignatur :s

Varför då

21 dec, 2012 22:26

1 2 3 ... 59 60 61 ... 105 106 107

Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!

Du får inte svara på den här tråden.