Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
(Förlåt, jag är inte inne på mugglis så mycket, ska försöka ändra på det)
Aily ser Namia komma springande. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 24 okt, 2013 12:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
(gör inget
"Aily! Har du varit här hela tiden?" 24 okt, 2013 19:07 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ler.
"Nja, jag gick vilse och när jag försökte hitta tillbaka kom jag hit. Vet du hur man kommer tillbaka?" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 8 nov, 2013 09:38 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Javisst! Man bara går åt..."
Naima avbröt sig tvärt när hon insåg att hon inte alls visste vilken väg man tog för att komma tillbaka till huset. 11 dec, 2013 19:24 |
|
amanda1104
Elev |
"Jaha, nu är jag iallafall inte ensam längre" säger Aily och sätter sig ner.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 dec, 2013 19:28 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima suckar.
11 dec, 2013 20:05 |
|
amanda1104
Elev |
"Vi får väll sitta här och vänta" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 dec, 2013 20:49 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Jag antar det", svarar Naima och suckar igen.
11 dec, 2013 21:34 |
|
amanda1104
Elev |
En dyster skugga faller plötsligt över dom.
"Det kommer börja regna" muttrar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 dec, 2013 21:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Det blir bara bättre och bättre..."
11 dec, 2013 21:58 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen