Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 59 60 61 ... 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


(Förlåt, jag är inte inne på mugglis så mycket, ska försöka ändra på det)

Aily ser Namia komma springande.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

24 okt, 2013 12:27

Winny Geasley
Elev

Avatar


(gör inget )

"Aily! Har du varit här hela tiden?"

24 okt, 2013 19:07

amanda1104
Elev

Avatar


Aily ler.
"Nja, jag gick vilse och när jag försökte hitta tillbaka kom jag hit. Vet du hur man kommer tillbaka?"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

8 nov, 2013 09:38

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Javisst! Man bara går åt..."
Naima avbröt sig tvärt när hon insåg att hon inte alls visste vilken väg man tog för att komma tillbaka till huset.

11 dec, 2013 19:24

amanda1104
Elev

Avatar


"Jaha, nu är jag iallafall inte ensam längre" säger Aily och sätter sig ner.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

11 dec, 2013 19:28

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima suckar.

11 dec, 2013 20:05

amanda1104
Elev

Avatar


"Vi får väll sitta här och vänta" säger Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

11 dec, 2013 20:49

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Jag antar det", svarar Naima och suckar igen.

11 dec, 2013 21:34

amanda1104
Elev

Avatar


En dyster skugga faller plötsligt över dom.
"Det kommer börja regna" muttrar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

11 dec, 2013 21:54

Winny Geasley
Elev

Avatar


"Det blir bara bättre och bättre..."

11 dec, 2013 21:58

1 2 3 ... 59 60 61 ... 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.