Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
22 aug, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
ASSDFGHKLKHGFDFGHJKKJGFGHJKKSJHJDKKSHFKHFKAHFAHFKHAKFHJSHFJSFJHSJDHSJDHSJD MÅLLÖS. SITTER HÄR OCH KOMMER INTE KUNNA SÄGA ETT SKIT PÅ ETT BRA TAG O____O ♥
22 aug, 2012 20:09 |
|
Trezzan
Elev |
Är du dum i huvet eller? :<
Du kan ju inte säga att den delen var tråkig och dålig eller vad du nu sa, det kvittar, den var inte något av de där dåliga orden, den var såååååååååååååååå bra. And I love it. Alltså, alla vet allt om Snape här och Fred bah "Whaaaaaat?!" DX Och jag tänker på George, som inte är hel utan fred, så kommer du där med att Fred inte är Fred utan george. :<
22 aug, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Emma Granger: Ååååååååååååh, det där fick mig att börja tjuta! D: ♥Jätte bra. Jag älskar hur du skriver och du är värd alla komplimanger som någonsin kommer komma. Detta är fantastiskt hur du kan beskriva dessa riktiga känslor som han begår, saknaden av George och alla andra och hur han träffar dem som dött. Asså, jag verkligen älskar detta och man måste verkligen det, detta är nämligen helt oemåtståndligt och du är med i min lista på dem som skriver bäst i världen. Tillsammans med Joanne Katheleen Rowling. Jag älskar denna FF även fast jag inte kommenterar hela tiden älskar jag den och läser igenom varandra lilla snutt som skrivs av den. Du äger HarryPotterr och det kommer du alltid göra för mig. Du är så himla fin ska du veta ♥ Tacktacktack Nej, du är fiin. Jag är så ful och dem och smutsig ska du veta.... Du är fiin och säg inte emot det ♥ Du är inte ful Alicia 22 aug, 2012 20:15 |
|
cikki
Elev |
SUPERBRAIGT!
22 aug, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Alla här är JÄTTEFINA. Okej? Ni är bäst i världen på erat sätt och jag skiter tusan i hur ni ser ut och om ni har smuts på näsan eller om ni har begagnade Hogwartsklädnader. Insidan räknas, och ni är fantastiska alla på ERA sätt ♥
22 aug, 2012 21:45 |
|
potter_fan
Elev |
Önskade att jag fick lika fina kommentarer på min ff som du HarryPotterr. Fast mina är ju inte lika bra...
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 22 aug, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av potter_fan: Jag slår vad om att dina FFs är värda jättefina kommentarer! Kan du inte skicka ett meddelande till mig (så vi inte spammar ner denna tråd) och länka nån så jag kan läsa? ^^ ♥Önskade att jag fick lika fina kommentarer på min ff som du HarryPotterr. Fast mina är ju inte lika bra... 22 aug, 2012 21:50 |
|
95mas
Elev |
22 aug, 2012 22:47 |
|
JosefinFini
Elev |
HUUUUUUURR?!!!???!
DU SKRIVER VERLIKEN SÅ HIMLA BRAAAA ♥ DET DÄR SISTA OM GEORGE VAR VERKLIGEN FINT! OCH MAN FÖRSTÅR ATT DET ÄR PRECIS SÅ FRED KÄNNER ♥ (Missbrukar Caps lite grann känner jag... ![]()
23 aug, 2012 07:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen