The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twiie
Elev |
Inte må bra psykiskt? ;o Nejnej, lilla Johanna ska må bra!
Lova att sjukskriva dig tills du mår bra. Okaj? :3 Och jag bryr mig inte om jag ska vänta i ett år på nästa kapitel, du ska må bra, det är det som är viktigt.
4 okt, 2012 20:02 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Twiie: ^ this din hälsa kommer långt före skrivandetInte må bra psykiskt? ;o Nejnej, lilla Johanna ska må bra! Lova att sjukskriva dig tills du mår bra. Okaj? :3 Och jag bryr mig inte om jag ska vänta i ett år på nästa kapitel, du ska må bra, det är det som är viktigt. 4 okt, 2012 20:03 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
4 okt, 2012 20:28 |
|
viktor
Elev |
Ja, vi finns här för dig allways
4 okt, 2012 20:29 |
|
Twiie
Elev |
Finns självklart, om du inte förstod det, du kan få mitt nummer, min kik, eller så kör vi på det vi redan har, fejjan och ugglor.
Bara säga till om du behöver mig (a'
4 okt, 2012 20:31 |
|
Ginny00
Elev |
Åhhh, tusen tack verkligen :'
4 okt, 2012 20:59 |
|
Tonks_xD
Elev |
4 okt, 2012 21:00 |
|
Twiie
Elev |
Johanna, kan inte låta bli att klaga här även om det inte är meningen, du borde ta lite ledigt om du inte mår bra :c Iallafall prata ut om du inte brukar göra det. Mår allvarligt inte bäst psykiskt heller, men du ska inte må dåligt.
Men håller med uppåt, du är duktig som orkar ta upp det.
4 okt, 2012 21:03 |
|
viktor
Elev |
Håller med Twiie
4 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Oh, Johanna braig :> ♥♥♥♥♥
4 okt, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen