Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:47 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! . .
30 apr, 2012 21:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Säg att det är exakt det du inte kan. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:48 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! Hon säger fortfarande samma sak och klagar dessutom på att jag inte har övat på piano idag! AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:49 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! Hon säger fortfarande samma sak och klagar dessutom på att jag inte har övat på piano idag! Men säg till henne att du ska öva imorgon! D: . .
30 apr, 2012 21:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nelly1513: hälsa henne att prinsessan nallebjörnen Cara säger att det är av yttersta vikt och att detta kommer hindra din nattsömn om du inte får svaret innan du skall möta John Blund och att det snart är ordnat Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! Hon säger fortfarande samma sak och klagar dessutom på att jag inte har övat på piano idag! ![]()
30 apr, 2012 21:51 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! Hon säger fortfarande samma sak och klagar dessutom på att jag inte har övat på piano idag! Men säg till henne att du ska öva imorgon! D: Hrm... Hon lyssnar inte på sånt TwT Jag har lovat att öva på piano VARJE dag.... AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:51 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Nelly1513: Skrivet av AlexZz: Man får ta det lite lugnt ibland hörni! X_X Ja, men min mamma tjatar på mig om att jag mst skynda mig i sängs nu! JAG BEHÖVER VERKLIGEN POÄNGEN!! >:@ Ahh då förstår jag! Säg åt henne att det är jätteviktigt! Hon säger att jag lika gärna kan få reda på det imorgon TwT Men då säger du att du tycker det är jätteviktigt att få reda på hur du utvecklats sedan senaste inlämningen! Hon säger fortfarande samma sak och klagar dessutom på att jag inte har övat på piano idag! Men säg till henne att du ska öva imorgon! D: Hrm... Hon lyssnar inte på sånt TwT Jag har lovat att öva på piano VARJE dag.... Ljug att du har övat idag? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 21:52 |
|
Nelly1513
Elev |
^Ähum, det kan jag inte eftersom hon vet att jag inte har TwT
Dessutom har jag ju lovat att öva imorgon, vilket betyder att jag inte har övat idag O.o Och hon tror inte på mig när jag säger att jag får sömnproblem om jag inte får veta svaret! AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 21:54 |
|
Cara Riddle
Elev |
30 apr, 2012 21:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen