Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
BRA!!!!!!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 17:44 |
|
Borttagen
|
OMG, vilket långt och grymt kapitel :3
Vi får hoppas på att sista kapitlet är lika grymt det c: 2 sep, 2012 17:55 |
|
GinnyForever
Elev |
Det är helt okej att det har tagit lång tid, det finns ju bra anledningar bakom, eller vad säger du? Och det slutade ju bra, ett extra långt kapitel. Men om nästa kapitel blir det jag tror att det blir (19 år senare), vad kommer då deras barn att heta..? Vi läsare har mycket att fundera över...
2 sep, 2012 19:04 |
|
amanda1104
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Det har vi verkligenDet är helt okej att det har tagit lång tid, det finns ju bra anledningar bakom, eller vad säger du? Och det slutade ju bra, ett extra långt kapitel. Men om nästa kapitel blir det jag tror att det blir (19 år senare), vad kommer då deras barn att heta..? Vi läsare har mycket att fundera över... Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 sep, 2012 19:05 |
|
Lills
Elev |
ALLTSÅ ERICA!
Nej. Det FÅR inte var slut på den här ff:en. Det kan inte vara sant. Den är FÖR bra för det :'( Jag kommer att sakna varenda kapitel från Alice perspektiv, vartenda ord eller tanke du har skrivit. För den här ff:en är så mycket mer än ord, meningar och kapitel. Det är så mycket mer än ett par killar och tjejer som börjar på Hogwarts. Det är sann kärlek och sanna känslor. Älskar allt du skriver Erica, särskilt den här berättelsen. Bara älskar hur du alltid beskriver ögonblicket när Alice ser Harry, när hoppet kommer och hur verkliga känslorna blir ♥ I LOVE YOU ♥ ![]()
2 sep, 2012 19:21 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Lills: ALLTSÅ ERICA! Nej. Det FÅR inte var slut på den här ff:en. Det kan inte vara sant. Den är FÖR bra för det :'( Jag kommer att sakna varenda kapitel från Alice perspektiv, vartenda ord eller tanke du har skrivit. För den här ff:en är så mycket mer än ord, meningar och kapitel. Det är så mycket mer än ett par killar och tjejer som börjar på Hogwarts. Det är sann kärlek och sanna känslor. Älskar allt du skriver Erica, särskilt den här berättelsen. Bara älskar hur du alltid beskriver ögonblicket när Alice ser Harry, när hoppet kommer och hur verkliga känslorna blir ♥ I LOVE YOU ♥ Nejnej!!! Det är ett kapitel kvar, bara lugn. Ännu har hon inte övergivit oss. 2 sep, 2012 19:29 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av Lills: ALLTSÅ ERICA! Nej. Det FÅR inte var slut på den här ff:en. Det kan inte vara sant. Den är FÖR bra för det :'( Jag kommer att sakna varenda kapitel från Alice perspektiv, vartenda ord eller tanke du har skrivit. För den här ff:en är så mycket mer än ord, meningar och kapitel. Det är så mycket mer än ett par killar och tjejer som börjar på Hogwarts. Det är sann kärlek och sanna känslor. Älskar allt du skriver Erica, särskilt den här berättelsen. Bara älskar hur du alltid beskriver ögonblicket när Alice ser Harry, när hoppet kommer och hur verkliga känslorna blir ♥ I LOVE YOU ♥ Nejnej!!! Det är ett kapitel kvar, bara lugn. Ännu har hon inte övergivit oss. JO... JO. Jag vet. Men det känns som om det skulle vara slut... Men jag vet. Ännu ett kapitel att se fram emot ![]()
2 sep, 2012 19:33 |
|
GinnyForever
Elev |
Någon som tror sig komapå några namn?
2 sep, 2012 19:33 |
|
Twiie
Elev |
2 sep, 2012 20:00 |
|
96hpevanescence
Elev |
2 sep, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen