Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sarza Slytherin
Elev |
Jätte bra fanfic
väldigt intresant förbannelse..... Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 13 mar, 2012 17:21 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Ni är underbara!!! Vill bara att ni ska veta det ♥♥♥ Och det kommer nog mer ikväll, om jag får tid över. Jag har nämligen resemöte ikväll och sen har jag även ett litet fint nationellt prov i fysik imorn -.- (mina lärare tycker nog att det är extremt kul att ge oss prov, fast nationella måste de ju ge oss...). Men jag ska verkligen försöka lägga ut ett litet kapitel ikväll! Så kul är det väl inte, det är ju dom som måste rätta allt! 13 mar, 2012 17:29 |
|
Alicia
Elev |
13 mar, 2012 17:38 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Skrivet av 96hpevanescence: Ni är underbara!!! Vill bara att ni ska veta det ♥♥♥ Och det kommer nog mer ikväll, om jag får tid över. Jag har nämligen resemöte ikväll och sen har jag även ett litet fint nationellt prov i fysik imorn -.- (mina lärare tycker nog att det är extremt kul att ge oss prov, fast nationella måste de ju ge oss...). Men jag ska verkligen försöka lägga ut ett litet kapitel ikväll! Så kul är det väl inte, det är ju dom som måste rätta allt! Haha i och för sig... Ja det tycker jag med
13 mar, 2012 17:43 |
|
Jen93
Elev |
13 mar, 2012 17:52 |
|
96hpevanescence
Elev |
Ni är bäst!♥
Här är ett nytt kapitel, inte så bra men... hoppas ni gillar det i alla fall Kapitel 31 Hermione Vintern började lida mot sitt slut och våren och Rons födelsedag närmade sig med stormsteg. Han var fortfarande tillsammans med Lavender, men verkade inte lika entusiastisk av förhållandet längre. Men Hermione brydde sig inte längre om Ron, inte på det sättet. Men hon saknade sin lite skruvade vän, trots att han hade lika bra bordsskick som en gris. De senaste veckorna som hon och Draco setts hade de bara pratat och kyssts. Helt avslappnat, men de här stunderna var höjdpunkterna på Hermiones veckor. Hon kände fortfarande samma blixtar när deras blickar möttes och samma fjärilar när de kysstes. Första mars anlände och Ron blev 17 år, och myndig. Hermione låg i sin säng och funderade. Den här sängen är inte alls lika skön som den i Vid-Behov-Rummet, men det var ju inget fel på denna egentligen heller… Plötsligt rusade Ginny in i sovsalen med rödkantade ögon. ”Hermione!” hulkade hon. ”R…Ron ligger i sjukhusflygeln! Du m…måste komma!” Hermione var uppe ur sängen på mindre än en sekund och rotade genast fram ett par klädesplagg som hon snabbt drog på sig. Därefter drog hon en borste genom håret och sprang sedan mot sjukhusflygeln med Ginnys hand i sin. Inne i sjukhusflygeln hade redan ett antal personer samlats runt en blek och medvetslös Ron, bland annat Fred och George och makarna Weasley. Alla såg gravallvarliga ut i ansiktet. ”Vad hände?” frågade Hermione. ”Ron hade tydligen fått i sig lite kärlekselixir och Harry hade tagit honom till Snigelhorn” började Fred. ”Snigelhorn gjorde honom normal igen och sen fick han mjöd… och den var förgiftad. Så Harry reagerade snabbt med att trycka ner en besoar i halsen på honom.” avslutade George. Hermione nickade stumt. En ny olycka… Draco sa att han inte utfört den första, men tänk om…?
13 mar, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
*fangirlar över din ff*
13 mar, 2012 21:59 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
azome!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 13 mar, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Azum! =)
13 mar, 2012 22:02 |
|
Nelly1513
Elev |
14 mar, 2012 06:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen