Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av mican00: Okej, då skulle jag vilja att du tog med mer om det där att Elisa är stum. För denna ff heter ju "Den stumma häxan..." men just nu så är det inget med det ju. Jag tycker att hon borde få problem med det och sådant (Jadå det är det som är jättebra för då känns berättelsen levande! Just wait, det kommer (hehe jag planerar för att en ny lärare och lite annat... :3) . .
5 maj, 2012 09:18 |
|
mican00
Elev |
5 maj, 2012 09:19 |
|
Ginny4ever
Elev |
1. Helt fantastiskt
2. ....tror jag gör som mican00 Jag skulle också gärna vilja märka mer av att Elisa är stum. Men det kommer jag tydligen snart http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 5 maj, 2012 10:49 |
|
amanda1104
Elev |
1, Spännade orolig och att jag tycker att den ÄGER
2, Låta någon i 'Gänget' dö 3, JÄKLAR VAR BRA VILL BARA HA MER VARNING: BEROENDEFRAMKALLANDE Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 13:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av amanda1104: 1, Spännade orolig och att jag tycker att den ÄGER 2, Låta någon i 'Gänget' dö 3, JÄKLAR VAR BRA VILL BARA HA MER VARNING: BEROENDEFRAMKALLANDE Oooooooh, kan du läsa mina tankar? Samma sak från miiiig ♥ Awesomeigt kapitel! 5 maj, 2012 14:12 |
|
amanda1104
Elev |
^^ JA jag kanske är släkt med Trewlony( hoppas inte det
Azum ff Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
^ Kanske det, kanske
5 maj, 2012 14:28 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av amanda1104: 1, Spännade orolig och att jag tycker att den ÄGER 2, Låta någon i 'Gänget' dö 3, JÄKLAR VAR BRA VILL BARA HA MER VARNING: BEROENDEFRAMKALLANDE Samma här. Men jag visste att du skulle skriva det så jag orkade inte skriva det Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 5 maj, 2012 15:35 |
|
amanda1104
Elev |
^^ Haha
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 maj, 2012 15:37 |
|
LucyMalfoy
Elev |
^
Jag är synsk till wn viss del Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 5 maj, 2012 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen