~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Fredrick: vem vill skriva en fanfiction om en ugglaj*vel???? Den är ju bra, den handlar ju inte om en uggla, utan en animagus, du är väldigt elak Kul att du gillar rosea tack alla ska skriva mer senare om ni kommenterar
24 aug, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
Ja,mer!
Ska du till Hogwarts i år? 1 sep, 2012 11:48 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja,mer! Ska du till Hogwarts i år? Japp,
1 sep, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
Vilket år?
(jag börjar nästa år) 1 sep, 2012 14:34 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilket år? (jag börjar nästa år) 2012.... Kapitel 96 FAST Jag hade lyckats klara mig på Privet Drive i en vecka, men dagarna kröp långsamt fram. Nu hade jag också fått reda på vad som hade hänt Harry, hans Gudfar Black, hade dött. Det hade jag förstått, nummer ett: För att jag såg det i tidningen. Nummer två: Harry sörjde sin döda gudfar varje dag. Voldemort var tillbaka, ingenting kunde sluta bra med det. Rastlöst, höll jag mig ute på mina jakter så länge jag kunde, bara för att få slippa vara kvar med den sorgliga andan i Harrys rum. Dagarna blev tristare och tristare och tillslut stod jag inte ut mer! Det var två veckor kvar till Hogwarts och jag längtade så himla mycket! En gång när jag flög tillbaka från min jakt satt Harry på sin säng och studerade sin bok med massor av bilder på hans skrattande föräldrar, medlidande, satte jag mig på hans axel. Harry tittade på mig och log ett vagt leende. "stackars Harry" Tänkte jag och flög in i min bur. Kort, bra, dåligt??
1 sep, 2012 15:24 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!!!
Men år 1,2? 1 sep, 2012 15:30 |
|
Erica
Elev |
1 sep, 2012 15:35 |
|
amanda1104
Elev |
SUPEBRA!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 sep, 2012 16:38 |
|
VattenBlå
Elev |
2 sep, 2012 12:49 |
|
Borttagen
|
Erica! Det var länge sen jag såg dig!
2 sep, 2012 12:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen