vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
31 mar, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
OJ jag kom på att jag inte har köpt några idag jag gör det
31 mar, 2012 15:02 |
|
-Patronus-
Elev |
Kanel
89% tycker om den här smaken! Vårrulle 58% tycker om den här smaken! Morgontidning 23% tycker om den här smaken! Kotte 21% tycker om den här smaken! Muffinsmet 97% tycker om den här smaken!
31 mar, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Jag minns inte vad jag fick men bara en fråga, vad händer om man vinner elevhemstävlingen, eller händer det nått då?
1 apr, 2012 12:56 |
|
-Patronus-
Elev |
^Majen00, Det händer ingenting, det är äran man tävlar om.
Idag fick jag: Knäck 93% tycker om den här smaken! Diskmedel 9% tycker om den här smaken! Fläskfilé 74% tycker om den här smaken! Såpa 20% tycker om den här smaken! Lutfisk 16% tycker om den här smaken!
2 apr, 2012 08:50 |
|
Borttagen
|
Flugsvamp
11% tycker om den här smaken! Julmust 79% tycker om den här smaken! Pärlsocker 95% tycker om den här smaken! Mandarin 82% tycker om den här smaken! Diesel 13% tycker om den här smaken! 2 apr, 2012 10:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Kommer inte ihåg vad jag fick. ^^
speech! 3 apr, 2012 07:44 |
|
Borttagen
|
Syra
32% tycker om den här smaken! Muffinsmet 97% tycker om den här smaken! Fläskkotlett 70% tycker om den här smaken! Rosa 54% tycker om den här smaken! Kladdkaka 95% tycker om den här smaken! 3 apr, 2012 11:19 |
|
-Patronus-
Elev |
Spya
3% tycker om den här smaken! Wasabi 35% tycker om den här smaken! Voldemort 42% tycker om den här smaken! Sirapstårta 72% tycker om den här smaken! Helium (inte gott, men roligt!) 54% tycker om den här smaken!
3 apr, 2012 15:53 |
|
Boba
Elev |
Rapsolja
24% tycker om den här smaken! Kola 94% tycker om den här smaken! Gran 40% tycker om den här smaken! Ketchup 62% tycker om den här smaken! Rapsolja 24% tycker om den här smaken! 4 apr, 2012 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen