Harry Potters liv efter striden [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potters liv efter striden [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLover
Elev |
Längtar, föresten..gillar ditt nya hår
jag vet, jag är sen:p 8 maj 2013 ♥ 19 jan, 2012 18:16 |
|
Ginny00
Elev |
Haha tack x)
19 jan, 2012 18:17 |
|
Hope Potter
Elev |
19 jan, 2012 18:42 |
|
Ginny00
Elev |
19 jan, 2012 18:44 |
|
Hope Potter
Elev |
Aa, själv har jag färgat det korpsvart (bild)
Men nu har jag klippt det ochså! ^^ Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
19 jan, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Du skriver super bra men du behöver inte stressa.
Det gör inget att du inte har inspiration just nu,den här ff:en är värd att vänta på! Jag har 3 favorit ff:s här på mugglis och det här är en av dom Du skriver jätte bra Ginny00/Ginny nr 2/Johanna! Äääälskar din ff!Den är super bra! 19 jan, 2012 19:55 |
|
Hope Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du skriver super bra men du behöver inte stressa. Det gör inget att du inte har inspiration just nu,den här ff:en är värd att vänta på! Jag har 3 favorit ff:s här på mugglis och det här är en av dom Du skriver jätte bra Ginny00/Ginny nr 2/Johanna! Äääälskar din ff!Den är super bra! Jag håller stenhårt med! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
19 jan, 2012 19:57 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Du skriver super bra men du behöver inte stressa. Det gör inget att du inte har inspiration just nu,den här ff:en är värd att vänta på! Jag har 3 favorit ff:s här på mugglis och det här är en av dom Du skriver jätte bra Ginny00/Ginny nr 2/Johanna! Äääälskar din ff!Den är super bra! Jag håller stenhårt med! Åh, tack tack allihopa ♥ 19 jan, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Du skriver super bra men du behöver inte stressa. Det gör inget att du inte har inspiration just nu,den här ff:en är värd att vänta på! Jag har 3 favorit ff:s här på mugglis och det här är en av dom Du skriver jätte bra Ginny00/Ginny nr 2/Johanna! Äääälskar din ff!Den är super bra! Jag håller stenhårt med! Åh, tack tack allihopa ♥ När kommer nästa, förresten? *längtar* 19 jan, 2012 20:02 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Hope Potter: Skrivet av Borttagen: Du skriver super bra men du behöver inte stressa. Det gör inget att du inte har inspiration just nu,den här ff:en är värd att vänta på! Jag har 3 favorit ff:s här på mugglis och det här är en av dom Du skriver jätte bra Ginny00/Ginny nr 2/Johanna! Äääälskar din ff!Den är super bra! Jag håller stenhårt med! Åh, tack tack allihopa ♥ När kommer nästa, förresten? *längtar* Börjar skriva imorgon 19 jan, 2012 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen