Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
THIS! 15 nov, 2011 07:24 |
|
scarhead
Lärare |
jag är hemma idag för jag hade feber igårkväll och ont i halsen, som nu har lugnat sig, men idag skulle jag på datakunskap på en annan skola och sen gå till min skola, och då går jag förbi mitt hus. och idag tänkte jag ''men nu slutar vi, så dom går nog förbi snart.''
g¨r och byter om. tittar ut i fönstret. vad ser jag? min klass. sen linus. ahsbeib. ♥ 15 nov, 2011 10:30 |
|
Ascendio
Elev |
15 nov, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
äter nudlar, ska åka till stan om ca 6 minuter, ahha
15 nov, 2011 16:20 |
|
Ascendio
Elev |
15 nov, 2011 16:21 |
|
si_tonks
Elev |
15 nov, 2011 17:04 |
|
Ascendio
Elev |
15 nov, 2011 17:14 |
|
si_tonks
Elev |
^Haha, det kommer han att göra x) Det är nog dags för honom att börja jobba på Voldemort till hans Movie Villian Medeley
![]()
15 nov, 2011 17:20 |
|
Ascendio
Elev |
15 nov, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
Moooooornin' mugglisar!
16 nov, 2011 07:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen