När vaknade du i morse??
Forum > Off Topic > När vaknade du i morse??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
08.50
3 nov, 2011 12:55 |
|
adliitam
Elev |
3 nov, 2011 13:10 |
|
Borttagen
|
Tio över tio. XD
3 nov, 2011 13:11 |
|
Salazar1
Elev |
08:50! Brukar sova till typ 10:00 annars
Slytherin Pride 3 nov, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
06.25
Skulle åka tåg och var tvungen att gå upp så tidigt 3 nov, 2011 13:14 |
|
cannedcorn
Elev |
3 nov, 2011 13:38 |
|
Savi
Elev |
Vaknade för 40 minuter sen... Påpekning: Klockan är 05.41 am här. Skola om en timme och 20 minuter. Lyckos er som har lov alltså -.-
3 nov, 2011 13:41 |
|
Borttagen
|
vid 10...typ!
4 nov, 2011 10:44 |
|
Borttagen
|
10.08
4 nov, 2011 10:50 |
|
Twix
Elev |
För en timme sedan. Både mitt täcke och kudde låg å golvet när jag vaknade....
4 nov, 2011 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen