Vad för byxor har du på dig nu?
Forum > Off Topic > Vad för byxor har du på dig nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
10 nov, 2011 00:06 |
|
cannedcorn
Elev |
10 nov, 2011 08:13 |
|
Borttagen
|
Gympabyxor, har det som första lektion. Och jag brukar passa på att byta om hemma eftersom alla fönster i vårt omklädningsrum är spräckta och igår samlades typ en fjärdedel av skolgården för att kolla in. <//3
10 nov, 2011 08:19 |
|
Elley
Elev |
10 nov, 2011 08:33 |
|
Savi
Elev |
10 nov, 2011 08:38 |
|
kinshaw
Elev |
10 nov, 2011 09:16 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Ljussvarta jeans.
edit: lol ljussvarta, kan man ens säga så? Men gråsvarta typ. All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 10 nov, 2011 14:52 |
|
Salazar1
Elev |
thigts!!
Slytherin Pride 10 nov, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
mörkgråa mjukisbyxor! XD
10 nov, 2011 14:54 |
|
Fang
Elev |
Väldigt mörkblåa jeans.
10 nov, 2011 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen