Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

En och en halv månad kvar!!!

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

1 2 3 ... 5 6 7 ... 9 10 11
Användare Inlägg
dixan
Elev

Avatar


Den kommer inte i 3D *extremt sad face' !!!!!! Vilket svek.

16 okt, 2010 11:42

Pottergeek
Elev

Avatar


Skrivet av dixan:
Den kommer inte i 3D *extremt sad face' !!!!!! Vilket svek.


Va!?

It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore

16 okt, 2010 11:44

dixan
Elev

Avatar


Nej, jag läste det nån stans. De han inte konvertera hela så de bara sket i det.

16 okt, 2010 11:50

Pottergeek
Elev

Avatar


Vad dåligt

It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore

16 okt, 2010 11:58

Oskan
Elev

Avatar


Det är det minsta man kan säga... Då får man gå och se Narnia i 3D istället i väntan på nästa del...

"May the force be equal to mass times acceleration"

16 okt, 2010 12:17

dixan
Elev

Avatar


Just de... vill man se den? vilken?blir den bra?

17 okt, 2010 17:41

Oskan
Elev

Avatar


Jag var på bion i Växjö igår och frågade om HP7 i 3D och han som var i kassan kom med ett rätt så bra argument till varför de kanske ändå kommer att släppa den i 3D, bara det att det inte var till premiären och det var att de kommer att förlora fett med pengar om de inte gör det. Han var övertygad om att den kommer att släppas i 3D förr eller senare

Fy va glad ja blev

"May the force be equal to mass times acceleration"

17 okt, 2010 17:43

dixan
Elev

Avatar


BRA!!! bäst för dem asså. ÅH ÅH ÅH!!! bRA

17 okt, 2010 17:50

Oskan
Elev

Avatar


Får se hur snabbt efter den kommer, om det handlar om dagar, veckor eller månader...

"May the force be equal to mass times acceleration"

17 okt, 2010 17:52

dixan
Elev

Avatar


Wiie jag hoppas att de inte tar lång tid. Jag hoppas verkligen inte det!

17 okt, 2010 17:53

1 2 3 ... 5 6 7 ... 9 10 11

Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!

Du får inte svara på den här tråden.