En och en halv månad kvar!!!
Forum > Harry Potter > En och en halv månad kvar!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dixan
Elev |
Den kommer inte i 3D *extremt sad face' !!!!!! Vilket svek.
16 okt, 2010 11:42 |
|
Pottergeek
Elev |
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 16 okt, 2010 11:44 |
|
dixan
Elev |
Nej, jag läste det nån stans. De han inte konvertera hela så de bara sket i det.
16 okt, 2010 11:50 |
|
Pottergeek
Elev |
Vad dåligt
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 16 okt, 2010 11:58 |
|
Oskan
Elev |
Det är det minsta man kan säga... Då får man gå och se Narnia i 3D istället i väntan på nästa del...
"May the force be equal to mass times acceleration" 16 okt, 2010 12:17 |
|
dixan
Elev |
Just de... vill man se den? vilken?blir den bra?
17 okt, 2010 17:41 |
|
Oskan
Elev |
Jag var på bion i Växjö igår och frågade om HP7 i 3D och han som var i kassan kom med ett rätt så bra argument till varför de kanske ändå kommer att släppa den i 3D, bara det att det inte var till premiären och det var att de kommer att förlora fett med pengar om de inte gör det. Han var övertygad om att den kommer att släppas i 3D förr eller senare
Fy va glad ja blev "May the force be equal to mass times acceleration" 17 okt, 2010 17:43 |
|
dixan
Elev |
BRA!!! bäst för dem asså. ÅH ÅH ÅH!!! bRA
17 okt, 2010 17:50 |
|
Oskan
Elev |
Får se hur snabbt efter den kommer, om det handlar om dagar, veckor eller månader...
"May the force be equal to mass times acceleration" 17 okt, 2010 17:52 |
|
dixan
Elev |
Wiie
17 okt, 2010 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen