Harry Potter är Bi!
Forum > Harry Potter > Harry Potter är Bi!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Hahaha, jag fattar inte varför en så uppenbart oseriös tråd får jättemånga seriösa svar.
Lite grovt skämt, alltså att Snape skulle vara våldtäktsman och sådär.. :o 26 okt, 2011 18:04 |
|
Ascendio
Elev |
Vet inte om någon redan skrivit dehär, men du tjejen som gjorde den här tråden. Du kanske tog fel?
Tom Felton, really beautiful.
26 okt, 2011 18:06 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Ascendio: Vet inte om någon redan skrivit dehär, men du tjejen som gjorde den här tråden. Du kanske tog fel? Dumbledore hade inte en "affär" med Grindelwald, han var bara förälskad i honom....
26 okt, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
eeehe... okejjjjj....
26 okt, 2011 18:49 |
|
Johannai
Elev |
Jag tror inte att Snape skulle våldta en bebis...
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 26 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Johannai: Jag tror inte att Snape skulle våldta en bebis... Eh, jag tror inte Snape skulle våldta någon överhuvudtaget... XD 26 okt, 2011 19:07 |
|
cannedcorn
Elev |
26 okt, 2011 19:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av cannedcorn: AHAHAHHA. Har skrattat konstant genom den här tråden. ♥ You're not alone. 26 okt, 2011 19:47 |
|
ginny_ginny
Elev |
26 okt, 2011 20:06 |
|
MissBuckbeak
Elev |
Kul att lyssna på hur seriösa alla är
Är det någon som tror att Snape voldtog Harry eller att Harry och Dumbledore är lite små kära i varandra? Jag kommer inte till Azkaban, Azkaban kommer till mig! 26 okt, 2011 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen