Twilight fan-event
Forum > Off Topic > Twilight fan-event
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av superman: Danzi, avifors och jag (samt fyra kompisar) satt på sektion A11, rad 9 JAG SATT OCKSÅ PÅ RAD 9 Var det någon av er som såg en tjej med en Gryffindor- halsduk? Föö det var någon som sa att jag hade en fin halsduk och jag fick en liten känsla av att det var ni. Fast jag tror inte det, men man vet aldrig Nej, tyvärr ![]() Den har jag! :3
28 okt, 2011 22:22 |
|
superman
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Hahah jag tror jag såg dig! Jag och min kompis försökte i alla fall springa efter en tjej med en sån halsduk för att säga att den var fin, men hon försvann Skrivet av superman: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av superman: Danzi, avifors och jag (samt fyra kompisar) satt på sektion A11, rad 9 JAG SATT OCKSÅ PÅ RAD 9 Var det någon av er som såg en tjej med en Gryffindor- halsduk? Föö det var någon som sa att jag hade en fin halsduk och jag fick en liten känsla av att det var ni. Fast jag tror inte det, men man vet aldrig Nej, tyvärr ![]() Den har jag! :3 28 okt, 2011 22:23 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av superman: Skrivet av cannedcorn: Hahah jag tror jag såg dig! Jag och min kompis försökte i alla fall springa efter en tjej med en sån halsduk för att säga att den var fin, men hon försvann Skrivet av superman: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av superman: Danzi, avifors och jag (samt fyra kompisar) satt på sektion A11, rad 9 JAG SATT OCKSÅ PÅ RAD 9 Var det någon av er som såg en tjej med en Gryffindor- halsduk? Föö det var någon som sa att jag hade en fin halsduk och jag fick en liten känsla av att det var ni. Fast jag tror inte det, men man vet aldrig Nej, tyvärr ![]() Den har jag! :3 Jag hade en Ed-hardy tjocktröja och blåa jeans. Och jag gick med en tjej som var blond och som jag inte kommer ihåg vad hon hade för kläder.. Låter det bekant? För enligt min kompis hörde hon typ 3-4 stycken som sa "oooh, GRYFFINDOR!" vid flera tillfällen när jag gick förbi
28 okt, 2011 22:32 |
|
superman
Elev |
^
Jag minns inte dom andra kläderna, såg mest på halsduken... hahaha det kan lätt ha varit vi! Jag hade på mig den andra varianten av Gryffindor-halsduken. Så om du såg en tjej med det? 28 okt, 2011 22:37 |
|
Borttagen
|
cannedcorn, dude! JAG SÅG DIG!!
28 okt, 2011 22:41 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av superman: ^ Jag minns inte dom andra kläderna, såg mest på halsduken... hahaha det kan lätt ha varit vi! Jag hade på mig den andra varianten av Gryffindor-halsduken. Så om du såg en tjej med det? Jag såg en tjej med Gryffindor mössa.. men det var det enda :c Skrivet av Borttagen: cannedcorn, dude! JAG SÅG DIG!! OMG! Gjorde du?!?!
28 okt, 2011 22:49 |
|
Borttagen
|
Yeeeeaass!! I kön påväg in 28 okt, 2011 23:02 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yeeeeaass!! I kön påväg in Gjorde du? Hoppas inte att jag skämde ut mig. För jag höll på att skrika om hur mycket Twilight suger när jag stod i den kön x)
28 okt, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Yeeeeaass!! I kön påväg in Gjorde du? Hoppas inte att jag skämde ut mig. För jag höll på att skrika om hur mycket Twilight suger när jag stod i den kön x) Haha nej då. You looked stunning 8D 28 okt, 2011 23:07 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Borttagen: Yeeeeaass!! I kön påväg in Gjorde du? Hoppas inte att jag skämde ut mig. För jag höll på att skrika om hur mycket Twilight suger när jag stod i den kön x) Haha nej då. You looked stunning 8D Aww, sweetheart ♥ Btw, ska ni på mugglisträffen imorgon?
28 okt, 2011 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen