Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollkarlsyrken?

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

1 2 3 ... 5 6 7 8
Användare Inlägg
blablablaa
Elev

Avatar


antingen lärare i Mugglarstudier på Hogwarts, eller så nånstans på Ministeriet

Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D

29 nov, 2011 17:41

Lilly Luna Potter
Elev

Avatar


Det skulle vara häftigt att vara trollstavstillverkare eller Auror. Helst Auror kanske...ja! Lärare hade också varit nice, like this guy

Checka gärna min nystartade ff om Diana som går uppleva det ofattbara: --> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=26282&page=1%23p1585586

29 nov, 2011 17:48

HP.LP
Elev

Avatar


Jag hade velat bli quiddichspelare!

Tom Marvolo Riddle Turns to: I am Lord Voldemort

29 nov, 2011 18:31

Borttagen

Avatar


Quidditchspelare- Nog för att jag hatar allt vad mugglarsport heter, men jag älskar Quidditch.
Auror- Skulle ve kul, om jag var riktigt bra på förhäxningar och försvar och så.
Lärare- Vore ganska kul, är nog mest likt det jag vill göra i mugglarvärlden.

29 nov, 2011 18:44

Mr_Ollivander
Elev

Avatar


AUROR absolut!! IRL hade jag ju kanske tänkt bli polis, men det är ändå inte särskilt likt auror... Fast harry potter är ju IRL!

fuck the cistem

29 nov, 2011 18:46

Safrina
Elev

Avatar


Jag tycker att auror verkar vara ett coolt jobb men jag skulle hellre vara lärare på Hogwarts. I skötsel och vård av magiska djur kanske. Okej, nu tänker jag på nifflare ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

29 nov, 2011 19:05

Johannai
Elev

Avatar


Att vara en världsberömd quiddichspelare hade inte vart helt fel.. Annars skulle jag vilja jobba på ministeriet!

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

29 nov, 2011 19:37

STORrY
Elev

Avatar


Skulle kunna ta över efter Hagrid
eller att typ jobba med drakar eller någonting...

Kawaii :3

29 nov, 2011 20:13

Borttagen

Avatar


fatta va tråkigt att vara vuxen i trollvärlden? Bästa tiden är ju då när man är yngre & går på hogwarts. Dock vill man ju leva under tiden då något ''händer''. Krig osv. Man vill vara en viktig person som folk inte kan ''döda'' för då händer något osv. Jag skulle i alla fall inte jobba som ett vanligt jobb ; ) kanske sitta inne på azkaban för något man inte gjort, men världen tror det (som sirius!) eller typ krig. Slåss för det rätta, men dom goda.

ja ni fattar nog. Men ah, vet att AUROR skulle vart mitt jobbahaha.

29 nov, 2011 20:31

STORrY
Elev

Avatar


Njae, det skulle väl vara ungefär lika roligt som i mugglarvärlden... förutom magin

Kawaii :3

29 nov, 2011 20:36

1 2 3 ... 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Trollkarlsyrken?

Du får inte svara på den här tråden.