Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Maa: Jag har en såndär gammal Sony Ericsson som man kan kasta från ett femvåningshus, köra över tio gånger med en gaffeltruck och som då är helt välbehållen och lämnat sprickor i asfalten där den landade. C: En sån hade en vikarie vi hade i HK, han berättade om den, han fick telefonen för att testa och se hur mycket den står emot, det enda som kunde förstöra den var om man la den på en vass sten och körde en vass pinne rakt i skärmen Själv har jag en vit iPhone 4 med världens finaste skal: Däremot gick skalet sönder förra veckan så jag fick limma ihop ena hörnet </3 4 jan, 2012 14:21 |
|
Maa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maa: Jag har en såndär gammal Sony Ericsson som man kan kasta från ett femvåningshus, köra över tio gånger med en gaffeltruck och som då är helt välbehållen och lämnat sprickor i asfalten där den landade. C: En sån hade en vikarie vi hade i HK, han berättade om den, han fick telefonen för att testa och se hur mycket den står emot, det enda som kunde förstöra den var om man la den på en vass sten och körde en vass pinne rakt i skärmen Jag borde pröva det där, då kanske mina päron bemödar sig att sponsra mig med en nu telefon så jag inte kommer få det fören min gamla är sönder. (Vilket aldrig kommer inträffa.) "Weasley is our king." 4 jan, 2012 14:25 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Själv har jag en vit iPhone 4 med världens finaste skal: Däremot gick skalet sönder förra veckan så jag fick limma ihop ena hörnet </3 Försöker övertala mamma att jag ska få ett liknande skal, hah. Men har ett med kaninöron från Liseberg så jag får väl vara nöjd
http://nouw.com/ellenfelixson/
4 jan, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
ZTE Blade
Världens sämsta batteritid och en ännu sämre kamera! 4 jan, 2012 15:29 |
|
Matizze
Elev |
![]() Är den inte underbar, min lilla tegelsten! Den är bra på sitt sätt eftersom att jag är så klumpig att jag alltid brukar ha sönder mina mobiler... Den här är däremot så gott som omöjlig att ha sönder, tro mig. Jag har: råkat hoppa på den, tappat den i en toalett, sovit på den, råkat slänga iväg den tvärs igenom hela rummet, bowlat med den( den var klotet och tomma colaburkar var käglor), tappat den i ett grusuttag etc. etc. etc. Jag tror att ni själva kan räkna ut att den nog inte är lika fin som på bilden ![]()
4 jan, 2012 15:40 |
|
.:Elise:.
Elev |
4 jan, 2012 16:56 |
|
expelliarmus
Elev |
4 jan, 2012 20:56 |
|
IamAK
Elev |
4 jan, 2012 20:59 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Jag har en Xperia Neo =) Jag använder den mest till Sms och vara in.e på mugglarportalen. Det är jag nu t.ex.
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 4 jan, 2012 21:06 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Jag har en iphone 3GS svart
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 4 jan, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen