Lördagskväll!
Forum > Off Topic > Lördagskväll!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
22 okt, 2011 23:54 |
|
Minidjuret
Elev |
22 okt, 2011 23:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Lördagskvällen spenderades med min bästaste vän. Ångbad, sen ansiktsmask. Trassel. Sen massa nostalgi sjungande med Darin. Och härlig fototagning. MYYYYSIGT! ♥ Det låter som en lördagskväll jag hade velat varamed om! 23 okt, 2011 10:19 |
|
cannedcorn
Elev |
Min lördagskväll spenderades med massa fina människor på en resturang i Gävle. Massa skratt och en helsjuk kväll!
Sen drog jag och min tjejkompis upp till hotellrummet och tittade på film. Asnice kväll!
23 okt, 2011 10:54 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Lördagskvällen spenderades med min bästaste vän. Ångbad, sen ansiktsmask. Trassel. Sen massa nostalgi sjungande med Darin. Och härlig fototagning. MYYYYSIGT! ♥ Det låter som en lördagskväll jag hade velat varamed om! då får du helt enkelt joina mig en annan lördag
23 okt, 2011 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginnyy: Lördagskvällen spenderades med min bästaste vän. Ångbad, sen ansiktsmask. Trassel. Sen massa nostalgi sjungande med Darin. Och härlig fototagning. MYYYYSIGT! ♥ Det låter som en lördagskväll jag hade velat varamed om! då får du helt enkelt joina mig en annan lördag Varför inte 23 okt, 2011 13:23 |
|
Borttagen
|
Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥
Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk. 23 okt, 2011 13:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag var med min pojkvän och två av hans kompisar, vi åt på restaurang och tittade på film. Mys. :]♥ Nästa lördagskväll, eller hela lördagen, kommer bli fantastisk. En sjukt bra anledning till att man skall ha pojkvän XD åhhå, vad händer då? Jag nojar över vad jag skall göra på halloween :O Har utklädnad men ingenstans att vara... 23 okt, 2011 13:35 |
|
Borttagen
|
23 okt, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vet, men jag skrev att det inte var den depp. Jag menade alltså ledsen-depp typ. XD I know, men Depp är fortfarande trevligare än allt annat depp xD SåndagsDEPP! Nu blir jag ju sugen på att se en Depp-film 23 okt, 2011 13:56 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen