Skolmaten!
Forum > Off Topic > Skolmaten!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I min skola får vi jättegoda matträter i skolan.
Vi brukar ha som en rätt som är vanligt och en för Vegetarianer. Det är jättegott. 22 okt, 2011 18:21 |
|
linnvendela
Elev |
Jag tycker att det känns som att alla överdriver lite, maten är inte superäcklig hela tiden! Den brukar vara helt okej! Däremot så ser den inte alltid så god ut och det gör att man tror att den smakar blä. Men, jag tycker att alla ska smaka i alla fall, vem vet, du kanske rent av tycker om det?
Jaha. 22 okt, 2011 18:32 |
|
Elderwand
Elev |
Skrivet av linnvendela: Jag tycker att det känns som att alla överdriver lite, maten är inte superäcklig hela tiden! Den brukar vara helt okej! ..fast det är ju individuellt hos vad varje person upplever och det är individuellt för varje skola hur maten är?
22 okt, 2011 18:37 |
|
ginny_ginny
Elev |
Jag tycker att den kan vara ok ibland, men det händer ju att det kommer något som smakar inte alls så gott... typ som kolpuddingen för någon dag sedan. Den var inte god(enligt mig).
23 okt, 2011 02:29 |
|
Borttagen
|
Ibland får vi det som står på matsedlen, ibland får vi inget alls och ibland får vi det som står på matsedlen fast med vatten på - då kallas det soppa. Maten är riktigt dålig, man blir inte mätt, inte upplyst om ingredienserna och jag ska inte ens börja prata om personalen! Ja, vår skola har riktigt dålig mat. ._.
23 okt, 2011 02:35 |
|
Borttagen
|
Vi äter på en restaurang, som sitter ihop med byggnaden. Det är helt awesome mat, seriöst. Love it.
23 okt, 2011 13:19 |
|
Borttagen
|
Ellen kanske redan har sagt det här men jag och hon (superman) har startat en hat grupp till vår matleverantör Sodexo. Som btw är väldigt förvirrande för dom byter namn här och där o.o
http://www.facebook.com/group.php?gid=124990977830 1113 members 23 okt, 2011 13:23 |
|
cannedcorn
Elev |
Våran skolmat är ofta skit! Vår mat är lagad i en annan skola, nedfryst och uppvärmd igen. Alla tonåringars dröm, ellerhur?
Minst en gång i månaden tar maten slut för oss nior, för vi äter alltid sist. Så när det är god mat tar den slut innan vi får äta. En gång sa dom att det inte fanns någon mat så vi fick äta pizza eller något i centrum. SOM ATT ALLA HAR RÅD MED DET?! Fast då blev vår lärare sur och tyckte inte att vi skulle behöva plugga utan mat, så vi fick gå hem. Men ändå, vad fan är "gå och ät en pizza i centrum" för jävla kommentar? Men IBLAND så överträffar dom sig själva och det blir rätt god mat. Men det ska man inte direkt förvänta sig i min skola..
23 okt, 2011 13:28 |
|
Nintendo64
Elev |
alltid hatat skolmaten.
är glad att jag slipper den nu en gång fick vi lingonsylt till pannkakorna bara för att jordgubbssylten var slut och sen när jag gick i gymnasiet så liksom kunde maten ta slut och så fick vi ingen mat på hela dagen.. det var sämst! skolmaten är alltid något ihopslängd sak som ingen vet vad det innehåller s:
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
23 okt, 2011 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen