Kaddafi är död
Forum > Off Topic > Kaddafi är död
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannaleah
Elev |
Jag tyckte att det var synd!
Jag kan vara lite naiv men jag tycker att inte änns hemska människor som Hitler eller Kaddafi förtjänar en hemsk död. 23 okt, 2011 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Unique: Skrivet av expelliarmus: Reflekterade knappt över det. I was like this; "Jahapp, tråkigt för honom..." 23 okt, 2011 19:40 |
|
cisssi7
Elev |
När jag hörde det började jag typ skrika av glädje,
Jag vet att man inte ska vara över att någon har dött Men han har ju dödat så många 23 okt, 2011 20:12 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av cisssi7: När jag hörde det började jag typ skrika av glädje, Jag vet att man inte ska vara över att någon har dött Men han har ju dödat så många Fast det betyder inte att det är rätt att mörda någon annan? Att döda en människa gör en själv till mördare. Jag skulle aldrig kunnat döda någon, oavsett om personen i fråga hade gjort något vidrigt.
23 okt, 2011 21:15 |
|
Borttagen
|
Hmm...
Om Khaddafi skulle få en rättegång så bör han dö på ett humant sätt. Ge honom en injektion or whatever men orka klubba ner honom med batonger och andra vapen och sånt. 23 okt, 2011 21:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen