Första snön
Forum > Off Topic > Första snön
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
20 okt, 2011 20:40 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej till snö. ![]() The reason is on youtube. Search for Fjällenskolans snowballwar or something. Jepp sök på snowballwar fjällenskolan och jag är mobboffret. haha, alltså jag älskar den tumblr gubben xD och håller med, nej till snö! 20 okt, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Ja .____. Det är en tradition i klassen som heter:MelodyJoseph Stackars. Mula Melody -.- 20 okt, 2011 20:41 |
|
Borttagen
|
Åh, att vara nia var att ha makt.
Man började med att man gav alla sjuorna en omgång (åttorna visste att dem skulle hålla sig inne.), sedan var man så dryg att man drog ut sjuorna från den varma byggnaden och slängde ut dem i snön - där dem blev mulade. (skillnaden mellan sjuorna och åttorna var att sjuorna tyckte det var ganska roligt.) Vad elak jag var när jag var 15. 20 okt, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jätteroligt :@ Jag blir mulad av 7orna och jag går i 9an! Dom bär ut mig, släpar ut mig och slänger mig i snön. Jag får inte äns ha på mig en jacka .___.Åh, att vara nia var att ha makt. Man började med att man gav alla sjuorna en omgång (åttorna visste att dem skulle hålla sig inne.), sedan var man så dryg att man drog ut sjuorna från den varma byggnaden och slängde ut dem i snön - där dem blev mulade. (skillnaden mellan sjuorna och åttorna var att sjuorna tyckte det var ganska roligt.) Vad elak jag var när jag var 15. 20 okt, 2011 20:49 |
|
Knizzlare
Elev |
20 okt, 2011 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jätteroligt :@ Jag blir mulad av 7orna och jag går i 9an! Dom bär ut mig, släpar ut mig och slänger mig i snön. Jag får inte äns ha på mig en jacka .___. Åh, att vara nia var att ha makt. Man började med att man gav alla sjuorna en omgång (åttorna visste att dem skulle hålla sig inne.), sedan var man så dryg att man drog ut sjuorna från den varma byggnaden och slängde ut dem i snön - där dem blev mulade. (skillnaden mellan sjuorna och åttorna var att sjuorna tyckte det var ganska roligt.) Vad elak jag var när jag var 15. Åh, jag har aldrig blivit terroriserad i 7-9. Även om jag har suttit mig mitt i snöbollskriget och nästan bett om det. x) Elaka dem är, jag vet inte hur vi gjorde. Tror vi bara tog första bästa sjua som stod och tittade på vid dörren - dem hjälpte ju inte varandra heller. x) (tänk att vi var typ 5 nior som drog ut sjuor där dem stod ihop 20 stycken, om dem hade vågat hade dem lätt kunnat mosa oss med sin mängd.) 20 okt, 2011 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag tror första snön typ faller inatt. Frost på fönster, iskallt osv. Perfekt, inte.
På tal om snömulning, vi har alltid terroriserat en kille i nian, (stor biffig kille) så vi får alltid paya för det vi gjort, men kul är det! 20 okt, 2011 20:53 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Var fasen bor ni människor någonstans? hiih jag booor högt uuppe i Sverige, i Gällivare närmare bestämt ![]() ![]()
20 okt, 2011 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen