Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Som om du skule bry dig...

Forum > Fanfiction > Som om du skule bry dig...

1 2 3 ... 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Meeeeeer!!!

4 dec, 2011 15:19

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


När kommer nästa kapitel?

6 dec, 2011 18:38

carro78
Elev

Avatar


mer disa!!!! så bra den är

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

6 dec, 2011 19:17

Dini99
Elev

Avatar


Föörlåt att det inte kommit på länge, men kanske ikväll elr på torsdag

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

6 dec, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


Tjoho

6 dec, 2011 20:48

vevve_puff
Elev

Avatar


Skrivet av Dini99:
Föörlåt att det inte kommit på länge, men kanske ikväll elr på torsdag


JIPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIII SÅ GALD JAG BLIR DISA♥♥

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

7 dec, 2011 15:55

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Ja.

7 dec, 2011 16:42

Dini99
Elev

Avatar


Kapitel 3, Varför väckte du mig, Ron?
_______________________________

-Neeevviille! Vaaakna!!! Ron skakade mig i sitt grepp om min arm.

-Va? svarade jag sömnigt och gnuggade mig i ögonen.

Jag hoppade innerligt att min besvikelse inte skulle synas.
Jag hade drömt om... henne.. igen.

-Du snackar som in i Merlins skägg, i sömnen!! fortsatte Dean

-Vad sa jag, då?

Där tog Sesamus över - med sin dramatiska bäbis-röst =

- Jag älskar dig, gui..wwnbjnjb! Tycker du om mig? Gör du? Tjoooho! , och så började du sjunga, nån låt om kärlek...

Mitt ansikte började flamma rött, och det kändes som om min hemlighet skrek! Alla borde höra så högt som den skrek.

-Vem är det Neville? Harry viskade lite lågt i mitt öra...

-Asså, jag drömde om, en gammal, komppis...?

-Men seriöst Nevville! Veeem? Känner vi henne? Eller det kanske är en han..?

Allihopa bröt ut i frågor.

-sluta, snälla, Hallå,men.. SLUTA!!!! Den här gången skrek jag. Dean

Seamus, Ron, och Harry tystnade.

- Snälla, okej, det var ingen! Bara en dröm, okej?

Ron och Seamus nickade lite diskret. Harry såg lite besviken ut, men han nickade också till svar.
Men Dean såg inte ut att vilja ge upp. Han log bara, lite och stoppade trollstaven i bakfickan, stannade till 2 meter framför mig och viskade så att orden spottade.

-Vi ses senare, Nev.
Sedan traskade han ner till uppehållsrummet, kusligt snabbt.
___________________________________

Kort kapitel (dåligt </3) Men orkar inte skriva så mkt mer...
Kommentera gärna♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

13 dec, 2011 15:05

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-14 kl. 18:55
Antal ändringar: 2

vevve_puff
Elev

Avatar


som du sa disa det var lite kort tyckte jag men den ver bra tummen upp

Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3

13 dec, 2011 15:09

MissFniss
Elev

Avatar


Jättebra!
Jag tycker inte att kapitlet var särskilt kort

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6zhy4CVdK1rs7wooo1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F8cc997157695e1fa86aff235db90c114%2Ftumblr_n31mqmgntS1qbdpqqo1_250.gif

13 dec, 2011 15:59

1 2 3 ... 5 6 7 8 9

Forum > Fanfiction > Som om du skule bry dig...

Du får inte svara på den här tråden.