Språååk!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag läser italienska (inte i skolan) latin (inte i skolan) och franska.
17 okt, 2011 17:29 |
|
soratanaka
Elev |
Har jag svarat på detta? ugh. Hade tyska under grundskolan andfuckneveragain. Studerat japanska men kom inte långt innan jag balla' ur. Har nu börjat smått med latin & gaeliska. Går dock inte så bra eftersom min language exhanger halvt på hiatus.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 17 okt, 2011 17:32 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
17 okt, 2011 18:11 |
|
Smile
Elev |
Spanska
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
17 okt, 2011 18:13 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag läser italienska (inte i skolan) latin (inte i skolan) och franska. Är det inte svårt att hålla koll på små många språk...? :>
17 okt, 2011 19:21 |
|
ebbavladimir
Elev |
Franska
17 okt, 2011 19:51 |
|
hyperion
Elev |
17 okt, 2011 19:57 |
|
Disenchanted
Elev |
När jag gick i 6:an till 9:an läste jag Franska! Kan typ inget längre x) På gymnasiet läste jag teckenspråk i 1 år! Faktiskt ganska kul!
17 okt, 2011 20:07 |
|
idalinapotter
Elev |
Jag valde engelska för jag orkar inte med massa extraläxor och prov..
http://idalinabergman.tumblr.com/ 17 okt, 2011 20:20 |
|
baramin
Elev |
French. Suger som feiownfoiw.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 17 okt, 2011 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen