kan du finska?
Forum > Off Topic > kan du finska?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Hahah, gillar hur många kan en massa svordomar, perus suomalaiset. ;D
Jag är finlandssvensk, så ja, jag kan väl tillräckligt.
1 dec, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
1 dec, 2012 22:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
svordomar, enklare uttryck som återkommer på element, shampooflaskor osv. samt siffrorna upp till 7 :'D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 dec, 2012 11:06 |
|
emmasagman
Elev |
är en fjärdedels finsk!
3 dec, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Jag kan finska utmärkt!
2 jul, 2015 16:32 |
|
Siiiimooooneeee
Elev |
2 jul, 2015 18:22 |
|
Borttagen
|
Nope. Knappast.
20 jul, 2015 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen