Pålägg på pannkaka?
Forum > Off Topic > Pålägg på pannkaka?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag hatar verkligen pannkakor, haha. Mår illa av doften. Åt dock med chokladglass när jag var yngre. Glassen var god!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 okt, 2011 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen