Sjuk-tråden
Forum > Off Topic > Sjuk-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag är sjuk, och det var väl oundvikligt med tanke på att både min mamma och min syster är sjuka (plus att jättemånga på min skola - främst lärare - också verkar vara det). Jag tror att det är någon sorts influensa som går ... Roligt är det inte, speciellt inte när man känner att man missar skitmycket i skolan bara av att vara sjukskriven en dag, plus att det är som allra finast väder nu. Men man ska väl inte klaga.
22 mar, 2012 18:54 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är sjuk.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 13:35 |
|
Danzi
Elev |
Nu tror jag att jag fått halsfluss.. är det någon som kan ge lite tips på hur man snabbare blir frisk? Åker nämligen till USA nästa Torsdag och jag vill gärna inte vara sjuk då.. skulle också gärna vilja ha lite tips om hur man kan lindra smärtan i halsen.
Alla slags tips skulle uppskattas! ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
25 jun, 2012 15:44 |
|
Borttagen
|
Jag är som vanligt sjuk på lovet : ( Blir nästan alltid det, vilket suger.
2 nov, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
Den kom som en tjuv om natten..... Och sedan klubbade den mig rätt brutalt i huvudet. Förkylningen alltså. Dagens kost består av buljong
Skrivet av Danzi: skulle också gärna vilja ha lite tips om hur man kan lindra smärtan i halsen. som faktiskt kan hjälpa lite mot halsont, gammal äcklig vaniljglass som jag hittade i frysen, halstabletter och te. Och ja. Papperstussar i näsan är utan tvekan sexigt. Och när jag handlade halstabletter på ICA så råkade killen i kassan vara jättesnygg 2 nov, 2012 13:26 |
|
Safrina
Elev |
Egentligen är jag inte sjuk. Jag har bara mensvärk (vilket i försej kan vara precis lika illa).
När jag var yngre ville jag få mens för att få känna mig stor och vuxen. Nu vill jag bara sparka mitt nioåriga jag i röven för att jag var så dum. Idag har jag... 1. Skrikit åt alla mina familjemedlemmar, inklusive katten, minst två gånger. 2. Käkat exakt så många tabletter mot värk jag kan utan att behöva åka till sjukhuset för att jag tagit en överdos. 3. Tryckt i mig nästan ett helt paket Ballerina-kex pga en sjuhelvetes sockerabstinens. 4. Smågrinat till och från av nästan ingen anledning alls. Ja, såhär underbar är min dag hittills. Känner för att bara sjunka ner i soffan jag sitter i och försvinna tills det går över.
16 nov, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Har haft hörselgångsinflammation nu i en evighet. Kommer och går. Bland det värsta jag någonsin varit med om!
Lider även av magproblem och har en blindtarm som tycker det är kul att svullna upp lite då och då... suck 16 nov, 2012 17:42 |
|
Miss Black
Elev |
Jag är sjuk... Typ ingen annan är inloggad på Mugglis... Länktar tills fler loggar in.... Känner mig ensam...
Min bokblogg
19 nov, 2012 14:36 |
|
smörbyttan
Elev |
Igår på min fotbollsträning sprang jag in i en annan så att vi krockade med huvudena.. Jag kunde typ inte vara med på resten av träningen, och jag fick direkt en stor bula( vid kindbenet) På kvällen sedan hade jag jätteont i huvudet, och jag har lite nu också (ganska mycket). Så jag är hemma idag
12 maj, 2015 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen