Halloween!
Forum > Off Topic > Halloween!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Vi hade halloween i skolan igår (eftersom det var regnbågsdagen idag). Jag & min kompis var utklädda till Santana & Brittany (Glee). Totally awesome! Estet ftw. Fanns en kille (som påminner om Kurt asjävlamycket) som var utklädd till en transvestithora. lol.
Imorgon blir det fest & det blir Santana för mig igen, och Brittany för min vän igen. Dock zombifierade, givetvis. Eller Lady Gaga-niserade. ;D "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 okt, 2011 19:04 |
|
childhoodlight
Elev |
28 okt, 2011 21:26 |
|
Sikelvargen
Elev |
vilken dag går man bus eller godis?
jag älskar vargar!och katter!och julen! 28 okt, 2011 22:09 |
|
NinaE
Elev |
jag och min familj brukade ha halloween fest och klä ut oss och så kom nägra frän släkten
28 okt, 2011 23:59 |
|
Fridamariana
Elev |
Jag ska gå på Merrycans halloween party här i övik (merrycan är en krog) ska gå som vampyr, är astaggad!
PS: Läs min Fanfiction: Dolder förbannelsen --> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8306#forum.php?topic=8306 29 okt, 2011 00:00 |
|
Celebikai
Elev |
Klädde ut mig till Rachel Berry igår, ingen fattade vem jag var utklädd till ;__;
Nästa år ska jag vara Buffy Summers. ![]()
29 okt, 2011 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av soratanaka: Vi hade halloween i skolan igår (eftersom det var regnbågsdagen idag). Jag & min kompis var utklädda till Santana & Brittany (Glee). Totally awesome! Imorgon blir det fest & det blir Santana för mig igen, och Brittany för min vän igen. Dock zombifierade, givetvis. Eller Lady Gaga-niserade. ;D ... *dör av din awesomeness* 29 okt, 2011 10:06 |
|
IamAK
Elev |
alltså jag fattar inte riktigt vilken dag man firar halloween? när gör ni det? det känns lite som att hela helgen är halloween.
29 okt, 2011 10:13 |
|
Borttagen
|
Ska på fest hos lövetamanda
29 okt, 2011 10:44 |
|
childhoodlight
Elev |
29 okt, 2011 10:54 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen