Magiska svärord :D
Forum > Harry Potter > Magiska svärord :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: "Äh, BATBOGEY på dig" brukar jag säga till min bror, och ibland viftar jag lite hotfullt med Ginnys stav också Är det fladdermustricket på svenska? XD 16 okt, 2011 14:22 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: "Äh, BATBOGEY på dig" brukar jag säga till min bror, och ibland viftar jag lite hotfullt med Ginnys stav också Är det fladdermustricket på svenska? XD Japp ^^ Det heter Bat-Bogey på engelska. 16 okt, 2011 19:25 |
|
Alice...
Elev |
16 okt, 2011 19:51 |
|
DawnQueen89
Elev |
16 okt, 2011 21:04 |
|
Borttagen
|
hahah åh underhållande tråd x)
16 okt, 2011 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DawnQueen89: När man typ glömt något eller blir förvånad: HELIGA HIPPOGRIFFER! (alt. horokruxer) Ååå den var bra XD hahaha 16 okt, 2011 21:10 |
|
Borttagen
|
Jag älskar "vad i hela hippogfriffriket..." xD
16 okt, 2011 21:11 |
|
Borttagen
|
Asså herregud, vilken asbra tråd asså!¨
(Ursäkta språket, men jag är ju som jag är, ofta dyker 'men asså typ såhär' upp efter varann i en och samma mening) Jag har verkligen kommit till paradiset här eftersom jag älskar att svära, jag kommer tillexempel använda; Äh, Batbogy på dig! åt min brorsa Heliga hippogriffer/horokruxer Voldemort också! Haha, min favorittråd... 16 okt, 2011 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså herregud, vilken asbra tråd asså!¨ (Ursäkta språket, men jag är ju som jag är, ofta dyker 'men asså typ såhär' upp efter varann i en och samma mening) Jag har verkligen kommit till paradiset här eftersom jag älskar att svära, jag kommer tillexempel använda; Äh, Batbogy på dig! åt min brorsa Heliga hippogriffer/horokruxer Voldemort också! Haha, min favorittråd... Haha så bra att jag gjorde tråden då XD 16 okt, 2011 21:20 |
|
unitbjork
Elev |
Den här tråden är så härligt geeky. Skitmysigt att läsa i den!!
17 okt, 2011 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen